سپاه ۲۱۵ میوند به باشندگان شهر لشکرگاه: با جا به جایی تروریستان در خانه های تان از آنجا بیرون شوید

© 215 Maiwand Corpsسپاه ۲۱۵ میوند به باشندگان شهر لشکرگاه: با جا به جایی تروریستان در خانه های تان از آنجا بیرون شوید
سپاه ۲۱۵ میوند به باشندگان شهر لشکرگاه: با جا به جایی تروریستان در خانه های تان از آنجا بیرون شوید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2021
عضو شوید
سپاه ۲۱۵ میوند از باشندگان شهر لشکرگاه خواسته است، که در صورت جابه جایی تروریستان در خانه های شان از خانه ها و جاهای که تروریستان جا به جا شده اند، بیرون شوند. 
کشته شدن و زخمی شدن ۳۱ جنگجوی طالبان به شمول ۲ فرمانده این گروه در هلمند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
حمله تهاجمی طالبان به زندان لشکرگاه با کشته شدن 38 طالب عقب زده شد

به گزارش اسپوتنیک، سپاه ۲۱۵ میوند با نشر اطلاعیه ای نوشت: طوریکه اهالی محترم شهر در جریان قرار دارند دشمنان آرامش مردم در چند روز اخیر حملات گسترده خویش را به شهر لشکرگاه آغاز نمودند. نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان با قاطعیت تمام در مقابل پاسخ سختی به تحرکات تروریستان داده اند و تلفات سنگینی را در روز های گذشته به تروریستان وارد کرده اند که قرار است به زودی عملیات های وسیع دیگر جهت پاکسازی نقاط مختلف شهر از وجود تروریستان از زمین و هوا آغاز گردد.
این سپاه افزوده است، که جلوگیری از آسیب به مردم و خانه هایشان در اولویت ما قرار دارند اما تروریستان با سپر قراردادن افراد ملکی و خانه های آنان با نیروهای امنیتی شما می جنگند. بنا از تمام اهالی شریف شهر لشکرگاه خواهشمندیم تا در صورت جابه جایی تروریستان در خانه ها و اماکن مردم هر چی زودتر از آن ساحات خارج گردیده و به جای های امن بروند.
این سپاه در ادامه نوشته است، که ما برای محافظت از آرامش و زندگی مردم با تروریستان و دشمنان قاطعانه و سخت مبارزه می کنیم و نیروهای شما تمام تلاش خود را خواهند کرد تا هر چی زودتر مردم به زندگی عادی در شهر برگردند. یکبار دیگر به مردم شریف لشکرگاه اطمینان میدهیم هیچ تروریست زنده از لشکرگاه خارج نخواهد شد؛ اگر یک تروریست به شهر آمد یک تروریست خواهد مرد؛ اگر ۱۰۰۰ تروریست آمد، ۱۰۰۰ خواهد مرد.
همچنان سمیع سادات فرمانده سپاه ۲۱۵ میوند با نوار صوتی از باشندگان لشکرگاه خواسته است، که در صورت جا به جایی تروریستان در مناطق و خانه های شان از آنجا بیرون شوند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала