شناسایی بیش از ۱۷ هزار غاصب زمین در افغانستان

© وزارت داخله شناسایی بیش از ۱۷ هزار غاصب زمین در افغانستان
 شناسایی بیش از ۱۷ هزار غاصب زمین در افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2021
عضو شوید
وزارت شهرسازی و اراضی می‌گوید که بیش از ۱۷ هزار غاصب زمین در نقاط مختلف کشور شناسایی شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، در خبرنامه‌ که از سوی وزارت عدلیه منتشر شده، آمده است که این موضوع روز گذشته (سه‌شنبه، ۱۲ اسد) در نشست بورد عالی قضایا از سوی نماینده‌ وزارت شهرسازی و اراضی در این بورد مطرح شده است.

 آزاد شدن ساحات غضب ‌شده به ارزش میلیاردها افغانی در کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2021
آزاد شدن ساحات غضب ‌شده به ارزش میلیاردها افغانی در کابل

به نقل از خبرنامه، این نماینده‌ وزارت شهرسازی و اراضی در بورد عالی قضایا گفته که مشخصات مربوط به غصب و مقدار زمین غصب ‌شده توسط بیش از ۱۷ هزار نفر نیز توسط این وزارت ثبت شده است.

همچنین وزارت عدلیه گفته که در این نشست بورد عالی قضایا درباره‌ تأمین هماهنگی میان ادارات در راستای جلوگیری از غصب دارایی‌های عامه، چگونگی تطبیق احکام مقرره‌ تنظیم امور ملکیت‌های غیررسمی شهری و مشکلات عملی در تطبیق قرارهای استردادی قضایای دولت بحث و گفت‌وگو شده است.

فضل‌احمد معنوی، وزیر عدلیه که ریاست این نشست را به عهده داشته،  بر هماهنگی میان اداره‌ی قضایای دولت و ادارات زیربط تأکید کرده است. او گفته است که مشکلات باید در تفاهم میان ادارات به‌ ویژه از طریق کمیته‌ تخنیکی بورد عالی قضایای دولت رفع شود.

معنوی، تأکید کرده که هرچند کشور در وضعیت حساس قرار دارد، اما مهم است که دولت به ارایه‌ خدمات ادامه دهد و اوضاع جاری بر آن تأثیر نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала