سفارت امریکا از شهروندانش خواست افغانستان را ترک کنند

© Photo / U.S. Embassy Kabulسفارت امریکا از شهروندانش خواست افغانستان را ترک کنند
سفارت امریکا از شهروندانش خواست افغانستان را ترک کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
سفارت ایالات متحده امریکا در کابل از همه شهروندانش خواست با بکار گیری از گزینه های موجود پروازهای بازرگانی، افغانستان را ترک کنند. 
سفارت امریکا در کابل خواهان پایان فوری یورش های طالبان شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
سفارت امریکا در کابل خواهان پایان فوری یورش های طالبان شد

به گزارش اسپوتنیک، سفارت ایالات متحده امریکا در کابل با نشر هشداریه ای از شهروندان امریکایی خواسته است، که با استفاده از گزینه های موجود پروازهای تجاری، افغانستان را فوراً ترک کنند. با توجه به شرایط امنیتی و کاهش نیروهای انسانی، توانایی سفارت برای کمک به شهروندان امریکایی در افغانستان حتی در داخل کابل نیز بسیار محدود است.

در این هشداریه سفارت امریکا آمده است، که سفارت امریکا می تواند وام بازگشت به کشور را برای شهروندان آمریکایی که در حال حاضر توان خرید بلیط تجاری به ایالات متحده را ندارند، ارائه دهد. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد خدمات شهروندان آمریکایی سفارت در KabulACS@state.gov تماس بگیرید.

سفارت آمریکا به شهروندان امریکایی یادآوری می کند، که وزارت امور خارجه در 27 اپریل 2021 دستور خروج کارکنان دولت ایالات متحده از سفارت آمریکا در کابل را داد که به دلیل افزایش خشونت و گزارش تهدید در کابل می توانند وظایف خود را در جاهای دیگر انجام دهند. توصیه سفر به افغانستان به دلیل جنایت ، تروریسم ، ناآرامی های مدنی ، آدم ربایی ، درگیری های مسلحانه و COVID-19 در سطح 4 باقی می ماند-سفر نکنید. پروازهای داخلی و مسیرهای حمل و نقل زمینی خارج از کابل به شدت محدود است و ممکن است لغو یا بسته شود.

شهروندان ایالات متحده باید در برنامه ثبت نام مسافران ایمن (STEP) ثبت نام کنند تا به روز رسانی های امنیتی را دریافت کنند و اطمینان حاصل کنند که سفارت می تواند در مواقع ضروری با شما تماس بگیرد. در صورت پرواز رسمی در آینده برای تخلیه ، سفارت به شهروندان آمریکایی ثبت نام شده در STEP کمک های موجود را اطلاع می دهد. با این حال ، سفارت تأکید می کند که شهروندان آمریکایی باید در اسرع وقت با استفاده از حمل و نقل تجاری موجود افغانستان را ترک کنند و قصد ندارند به پروازهای دولت ایالات متحده اعتماد کنند.

یادآوری می کنیم، که پیش از سفارت انگلیس و سویس هم از شهروندانش خواسته بود، که به خاطر شدت جنگ افغانستان را ترک کنند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала