سرپرست وزارت مالیه افغانستان کناره گیری کرد

© https://twitter.comسرپرست وزارت مالیه افغانستان کناره گیری کرد
سرپرست وزارت مالیه افغانستان کناره گیری کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
سرپرست وزارت مالیه افغانستان امروز در یک پیام تویتری از کناره گیری اش از وزارت مالیه خبر داد. 
سرپرست وزارت مالیه در نشست افشاسازی مقامات حاضر نشد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2021
خشم مجلس نمایندگان از حاضر نشدن سرپرست وزارت مالیه برای پاسخگویی+ ویدئو

به گزارش اسپوتنیک، خالد پاینده سرپرست وزارت مالیه در تویترش درباره کناره گیری اش از وزارت مالیه نوشت: امروز من از سمت سرپرستی وزارت مالیه کناره گیری کردم. رهبری وزارت مالیه بزرگترین افتخار زندگی من بود، اما زمان کنار کشیدن برای رعایت اولویت های شخصی فرا رسیده بود. من آقای عالم شاه ابراهیمی معاون وزیر در امور درآمد و گمرک را تا انتصاب یک وزیر جدید مسئول می دانم.
او در ادامه نوشته است، که من این وظیفه را به درخواست رئیس جمهور و با 3 ساعت گفت و گو به عهده گرفتم تا بحران بودجه را برطرف کنم. 6 ماه از آن تاریخ می گذرد، من با بازگرداندن برخی از بهترین استعدادهای خود به وزارت مالیه تمام موقعیت های کلیدی ، وزارت مالیه را احیا کردم. دست به اصلاحات در بودجه زده و مراحل پرداخت را ساده کردم.

او همچنان در ادامه افزوده است، که با لغو تخصیص ها (و کاهش مراحل از 18 به 4) ، چک های برق و پرداخت حقوق امکان پذیر شد. علاوه بر این ، تیم من و من یک توقف صادراتی در گمرک را معرفی کردیم ، پردازش الکترونیکی گمرک را معرفی کردیم و به مسائل سازمانی در گمرک پرداختیم. من دهها مامور فاسد گمرک را اخراج کردم (اما همچنین متوجه شدم که اخراج تعدادی از مفسدان در یک اکوسیستم کاملاً فاسد فایده چندانی ندارد).
من این امتیاز را داشتم که با تعدادی از بهترین افراد در وزارت مالیه کار کنم که علیرغم چالش های بزرگ ، سخت کوش بودند. من تا ابد از آنها سپاسگزارم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

یادآوری می کنیم، که سرپرست وزارت مالیه در حالی از سمت اش کنار می رود که نیمی از عواید دولت پس از تصرف گذرگاه های کمرگی از سوی طالبان کاهش پیدا کرده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала