طالبان واقعیت است که باید پذیرفت

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر ، ماریا زخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه
، ماریا زخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
عضو شوید
زخاروا: به قدرت رسیدن طالبان در کابل- واقعیت است که باید آنرا پذیرفت.

به گزارش اسپوتینک، ماریا زخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اظهار داشت که به قدرت رسیدن جنبش طالبان به قدرت در کابل – واقعیت است که جامعه بین المللی باید آنرا بپذیرد.

وی تاکید کرد که به قدرت رسیدن طالبان در کابل – واقعت است که بدون شک جامعه بین المللی در روابط متقابل با افغانستان باید به آن حساب کند.

ماریا زاخاروا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.08.2021
به قدرت رسیدن طالبان در کابل واقعیت عینی است

قابل ذکر است که سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه طی دیدار با وزیر خارجه لیبیا گفت که گزارشاتی از وضعیت در دره پنجشیر وجود دارد که نیروهای مقاومت امرالله صالح، معاون رئیس جمهور افغانستان و احمد مسعود در آنجا متمرکز هستند.
این امر ضرورت موضع ما را بیشتر نمایان می کند. در شرایطی که کل افغانستان درگیر جنگ داخلی بود، ما حمایت خود را از ضرورت یک گفتگوی فوری و سراسری با مشارکت همه نیروهای مخالف افغان و همه گروههای قومی در افغانستان اعلام کرد
این درحالیست که احمد مسعود، پسر قهرمان ملی افغانستان، از آغاز مقاومت علیه گروه طالبان خبر داد و با اشاره به مقاومت پدرش در برابر طالبان بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ میلادی گفته است که راه پدرش را دنبال می‌کند.
وی گفته که علیه طالبان مقاومت می‌کند و که برای مقابله با طالبان، ذخایر سلاح و مهماتی در پنجشیر وجود دارد که از زمان حیات پدرش در آنجا ذخیره شده بود، زیرا به گفته وی، انتظار آمدن چنین روزی را داشت.
مسعود در این مقاله همچنین تاکید کرده است که ولایت پنجشیر "آخرین سنگر آزادی افغانستان" است و گفته که همراه با همرزمان اش از این ولایت دفاع خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала