پسر غنی در خانه لوکس‌اش: علاقه ای به اظهارنظر درباره افغانستان ندارم + تصاویر

© https://www.facebook.com/ARG غنی: ورود تروریستان به افغانستان ابعاد جدید منطقه‌ای و بین‌المللی به جنگ می‌دهد
  غنی: ورود تروریستان به افغانستان ابعاد جدید منطقه‌ای و بین‌المللی به جنگ می‌دهد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
 طارق غنی، پسر رئیس جمهور فراری افغانستان که 39 سال عمر دارد و متولد مریلند آمریکاست، گفته علاقه ای به اظهارنظر درباره وقایع افغانستان ندارد. او زندگی خوبی با همسر آمریکایی اش در پایتخت آمریکا دارد.

 به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل در گزارشی فاش کرد، «طارق غنی»، پسر رئیس جمهوری فراری افغانستان که نمی‌خواهد درباره بحران کنونی در این کشور جنگ‌زده اظهارنظر کند، استاد رشته اقتصاد است و در محله خوشنام واشنگتن دی.سی سکونت دارد.

زندگی مجلل پسر اشرف غنی در شرایطی در جریان است که خیابان‌های کابل به موجب تسلط طالبان و آغاز حکمرانی آنها در رعب و وحشت به سر می‌برد. طارق غنی به همراه همسرش الیزابت پیرسون، خانه مجلل و سرخ رنگی به ارزش 1.2 میلیون دالر در یک مایلی ساختمان کنگره آمریکا در محله جذاب واشنگتن دی.سی دارند.

او پس از اینکه حکومت طالبان در افغانستان سقوط کرد  به مدت 1 سال از دانشگاه مرخصی گرفته و به افغانستان رفت و به عنوان دستیار پدرش که آن زمان و در حکومت "حامد کرزای" وزیر دارایی بود، مشغول به کار شد.

خبرنگار دیلی میل می گوید هنگامی که برای تهیه گزارش از او در قبال وقایع اخیر افغانستان به منزل او در واشنگتن دی سی مراجعه کرده، طارق او به داخل خانه نپذیرفته و گفته اظهار نظر نمی کند.

ساعتی بعد به نوشته گزارشگر دیلی میل طارق خانه را ترک کرده و برای وقت گذراندن به محله لوکس "لوگان سیرکل" در واشنگتن دی سی رفت و در آنجا به یک فروشگاه ساعت و چرم سرزد و بعد در کافه‌ای نشست و یکی از دوستانش هم بعدا به او ملحق شد.

  اما اشرف غنی بعد از تصرف کابل به دست طالبان به دنبال اعلام برنامه خروج نظامیان آمریکایی به دست جو بایدن از این کشور فرار کرد و به دنبال آن صحنه‌های دلخراشی از فرار شهروندان افغان دیده شد.

منابع روسی مدعی شدند که اشرف غنی با 169 میلیون دالر پول نقد و چهار موتر کشورش را ترک کرده است. این منابع همچنین گفتند که مقادیری از این پول جا ماند چون بالگرد اشرف غنی جای کافی نداشت. غنی 72 ساله که ظاهرا در امارات به سر میبرد، در پیامی ویدیویی خروج از کشورش به همراه پول را تکذیب کرد و آن را "ترور شخصیت" خواند. او گفت افغانستان را ترک کرد تا کشتار به راه نیفتد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала