آغاز به کار سفارت و کنسولگری‌های افغانستان در ایران

© وزارت خارجه افغانستانآغاز به کار سفارت و کنسولگری‌های افغانستان در ایران
آغاز به کار سفارت و کنسولگری‌های افغانستان در ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.08.2021
عضو شوید
سفارت و سرکنسولگری‌های افغانستان در ایران از روز یکشنبه کارهای خود را دوباره آغاز می‌نمایند.

پرچم  افغانستان و ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2020
خدمات قونسلی سفارت افغانستان در ایران به حالت تعلیق درآمد
به گزارش اسپوتنیک، سفارت افغانستان در تهران طی اطلاعیه‌ای از آغاز دوباره کارهای سفارت و کنسولگری های این کشور در ایران خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع عموم هموطنان عزیز و مهاجران محترم افغانستان مقیم ایران می رساند، که پس از پایان یک هفته تعطیلات رسمی در ایران، سفارت افغانستان در تهران و سرکنسولگری های مشهد و زاهدان از روز یکشنبه مورخ ۳۱ اسد ۱۴۰۰، فعالیت خود را مجددا آغاز می‌نمایند، هموطنان عزیز با توجه به شرایط پیش آمده در داخل کشور که همه از آن آگاهی داریم، سیستم مرکزی پاسپورت و ویزا الکترونیک موقتا بدلیل قطع بودن ارتباط با سیستم مرکزی متوقف می باشد و امکان طی مراحل پاسپورت و ویزا موقتا وجود ندارد، بنابراین تا زمان وصل شدن مجدد سیستم های پاسپورت و ویزای الکترونیک با مرکز، خدمات بخش های پاسپورت و ویزا الکترونیک در ایران متوقف می‌باشند.

در ادامه آمده است: به استثنای دو بخش پاسپورت و ویزا سایر بخش‌های کاری نمایندگی های سیاسی و کنسولی افغانستان در تهران، مشهد و زاهدان از تاریخ ذکر شده فعال می باشند و خدمات لازم به مهاجرین محترم ارائه می گردد. بدینوسیله از همه مهاجرین عزیز تقاضا می گردد که برای طی مراحل پاسپورت و ویزای الکترونیک به سفارت و کنسولگری های زاهدان و مشهد و اردوگاه های شهرهای مختلف مراجعه نفرمایند و به هیچگونه اطلاعیه و اخبار نادرست به جز از طریق سفارتخانه اعتماد نکنند. به محض اینکه سیستم ویزای الکترونیک و پاسپورت با مرکز وصل گردد طی اطلاعیه ای هموطنان عزیز در جریان قرار خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала