طالبان به جبهه مقاومت ملی پنجشیر: 4 ساعت فرصت دارید تسلیم شوید

© Sputnik / Tariq Azimطالبان به جبهه مقاومت ملی پنجشیر: 4 ساعت فرصت دارید تسلیم شوید
طالبان به جبهه مقاومت ملی پنجشیر: 4 ساعت فرصت دارید تسلیم شوید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
عضو شوید
گروه طالبان می‌گوید که به رهبری جبهه مقاومت ملی ولایت پنجشیر، چهار ساعت فرصت داده اند تا تسلیم شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلویزیون العربیه، طالبان (گروه ممنوع در روسیه) گفته اند که به احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی پنجشیر، چهار ساعت فرصت دادند تا تسلیم شود.

طالبان اعلام کردند که آماده آغاز تصرف این ولایت جایی که احمد مسعود و امرالله صالح، رئیس‌جمهور خودخوانده افغانستان در آن حضور دارند، هستند.

در ویدیویی که طالبان منتشر کردند، آنها دعا می‌کنند که نیروهای آنها به سمت این ولایت در حرکت هستند و حامیان صالح و مسعود در پنجشیر یا باید کنترول این ولایت را واگذار کنند یا آماده درگیری با آنها شوند.

پیشتر، جبهه مقاومت ملی گفته بود که روابط خود را با طالبان حفظ کرده و آماده است تا با آنها یک دولت فراگیر در افغانستان تشکیل دهد. طالبان به نوبه خود از سفارت روسیه خواستند به رهبران این جبهه در ولایت پنجشیر اعلام کنند که طالبان می خواهد با آنها به توافق سیاسی برسند.

این در حال است که هرات نیوز، از آماده باش کامل نیروهای دفاعی پنجشیر خبر داده است. این نیروهای برای دفع حملات طالبان آماده و نیروهای زمینی و هم هوایی تجهیزات و مهمات کافی در اختیار دارند. مواضع توپخانه در نقاط مختلف ولایت آماده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала