پوتین: ما نمی‌خواهیم شبه نظامیان تحت پوشش پناهندگان از افغانستان وارد کشور ما شوند

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: ما نمی‌خواهیم شبه نظامیان تحت پوشش پناهندگان از افغانستان وارد کشور ما شوند
پوتین: ما نمی‌خواهیم شبه نظامیان تحت پوشش پناهندگان از افغانستان وارد کشور ما شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه امروز (یکشنبه، 22 اگست) گفت که ما نمی‌خواهیم شبه نظامیان تحت پوشش پناهندگان از افغانستان وارد روسیه شوند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید که روسیه با استقرار پناهندگان از افغانستان در کشورهای آسیای میانه مخالف است، زیرا با استفاده از رژیم بدون ویزه، شبه نظامیان قادر خواهند بود به خاک فدراسیون روسیه نفوذ کنند.

پوتین: وضعیت افغانستان بر امنیت ما تأثیر مستقیم دارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.08.2021
پوتین: وضعیت افغانستان بر امنیت ما تأثیر مستقیم دارد

وی در دیدار با نمایندگان حزب روسیه واحد گفت: هم اکنون درباره افغانستان صحبت شد؛ با امنیت ما ارتباط مستقیم دارد.

رئیس‌جمهور پوتین خاطرنشان کرد که کشورهای غربی «پیوسته موضوع استقرار پناهندگان افغانستان در کشورهای آسیای مرکزی را تا اخذ ویزه امریکا و دیگر کشورها مطرح می‌کنند».

وی افزود: این بدان معناست که آنها (پناهندگان) می‌توانند بدون ویزه به همسایگان ارسال شوند، اما بدون ویزه آنها را به کشورهای خود ارسال نمی‌کنند. این فقط یک راه تحقیرآمیز برای حل این مسئله است.

به گفته وی، این موضوع روز دوشنبه در نشست سران کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی مورد بحث قرار می‌گیرد.

رئیس‌جمهور پوتین گفت: تصور کنید، پناهندگان وارد هر کشوری شده اند... این پناهندگان چه کسانی هستند؟ از کجا بدانیم؟ ممکن آنها هزاران، صدها هزار یا شاید میلیون‌ها نفر باشند. و ما با نزدیکترین متحدان و همسایگان خود، حتی محدودیت ویزه نداریم. طول مرز چقدر است؟ هزار کیلومتر. می‌توان با استفاده از موتر و مرکب از طریق استپ مرز را عبور کرد. و بعداً چی خواهیم کرد.

وی افزود: ما نمی‌خواهیم برخی از شبه نظامیان تحت پوشش پناهندگان ظاهر شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала