سخنگوی دفتر سیاسی طالبان: امریکایی ها باید به موقع این کشور را ترک کنند 

© https://twitter.comسخنگوی دفتر سیاسی طالبان: امریکایی ها باید به موقع این کشور را ترک کنند 
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان: امریکایی ها باید به موقع این کشور را ترک کنند  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.08.2021
عضو شوید
سخنگوی دفتر سیاسی گروه طالبان در قطر درباره بیرون شدن نیروهای خارجی گفت، که امریکایی ها باید به موقع این کشور را ترک کنند تا از ایجاد مشکلات جدید جلوگیری کنند. 
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: نگهبانی از پایگاه های اشغالگران تبلیغات بی پایه است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: نگهبانی از پایگاه های اشغالگران تبلیغات بی پایه است

به گزارش اسپوتنیک، محمد نعیم سخنگوی گروه طالبان در پاسخ به این پرسش خبرنگار اسپوتنیک، که طالبان به جامعه بین المللی و افغانستانی ها می گویند، که افغانستان سکوی هیچ عملیاتی نخواهد شد که می تواند هر کشور دیگری را تهدید کند. آیا اقدامات عملی برای تأیید چنین ادعاهایی انجام می شود؟ گفت: طالبان عفو ​​عمومی برای مقامات دولتی افغانستان اعلام کرده است. این یکی از مراحل است. ما همچنین در حال انجام گفتگوی مسالمت آمیز برای حل مشکلاتی هستیم که قبلاً وجود داشت. ما با مقامات امریکایی مذاکره کردیم و به توافقی رسیدیم که جهان امروز شاهد آن است. ما در مورد خروج نیروهای خارجی از کشورمان به توافق رسیده ایم. اهداف اصلی و اولین گام های ما گفتگو و راه حل مسالمت آمیز برای هر مشکلی است. این سیاست موفقیت خود را نشان داده است. روند صلح منجر به این شده است که مردم اکنون به هم پیوسته و اختلافات خود را کنار بگذارند.
او همچنان به این پرسش خبرنگار اسپوتینک، که آیا بردار نظام سیاسی جدید را مشخص کرده اید؟ افزود: آنچه اتفاق افتاد برای مردم سراسر جهان و برای ما شگفتی بزرگی بود. هیچ کس انتظار نداشت که این اتفاق در حال حاضر و به این سرعت رخ دهد، اما این اتفاق افتاد. اکنون ما باید فکر کنیم و گام های مناسب برای تشکیل دولت برداریم. ما تلاش می کنیم و تمام تلاش خود را برای یافتن فرمول دولت آینده در اسرع وقت انجام می دهیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала