حملات پهپاد های پاکستان بر پنجشیر

© Photo / 樱井千一حملات پهپاد های پاکستان بر پنجشیر
حملات پهپاد های پاکستان بر پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
نیروهای مقاومت ولایت پنجشیر مورد حملات راکتی پهپاد های پاکستان قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، Aamaj News  خبر داده است که ضیا آریا نجاد وکیل ولایت سمنگان گفته است که حملات راکتی رهبری شده امروز بر پنجشیر توسط طیارات بی سرنشین پاکستان صورت گرفته است.

قابل ذکر است که امروز ولایت پنجشیر تحت حملات هوایی طیارات بی سرنشین نظامی پاکستان قرار گرفت که تلفات زیاد به نیروهای پنجشیر وارد نمود.

جبهه مقاومت: اگر طالبان یورش های خود را بر پنجشیر و اندراب پایان دهد، جنگ را توقف می دهیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
جبهه مقاومت: اگر طالبان یورش های خود را بر پنجشیر و اندراب پایان دهد، جنگ را توقف می دهیم

گفته شده است که دو منبع در جبهه مقاومت به افغانستان اینترنشنال اظهار داشتند که در نبرد اخیر پنجشیر نیروهای ویژه پاکستانی که با اراضی پنجشیر آشنا هستند و نقشه این منطقه را دارند، به

به گزارش اسپوتنیک، Aamaj News  خبر داده است که ضیا آریا نجاد وکیل ولایت سمنگان در پارلمان گفته است که حملات راکتی رهبری شده امروز بر پنجشیر توسط طیارات بی سرنشین پاکستان صورت گرفته است.

قابل ذکر است که امروز ولایت پنجشیر تحت حملات هوایی طیارات بی سرنشین نظامی پاکستان قرار گرفت که تلفات زیاد به نیروهای پنجشیر وارد نمود.

گفته شده است که دو منبع در جبهه مقاومت به افغانستان اینترنشنال اظهار داشتند که در نبرد اخیر پنجشیر نیروهای ویژه پاکستانی که با اراضی پنجشیر آشنا هستند و نقشه این منطقه را دارند، به سنگرهای نیروهای مقاومت از هوا هجوم آوردند، عملیات پنجشیر در حالی اجرا می شود که جنرال فیض حمید، رییس آی‌اس‌آی در کابل قرار دارد.

سنگرهای نیروهای مقاومت از هوا هجوم آوردند، عملیات پنجشیر در حالی اجرا می شود که جنرال فیض حمید، رییس آی‌اس‌آی در کابل قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала