احمد مسعود: طالبان ظالم‌تر و افراطی‌تر شده اند

© Sputnik / Tariq Azimاحمد مسعود در مراسم تجلیل از هشتم ثور در کابل
احمد مسعود در مراسم تجلیل از هشتم ثور در کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
عضو شوید
رهبر جبهه مقاومت افغانستان معتقد است که هیچ تغییری در عملکرد گروه طالبان دیده نمی‌شود، بلکه این گروه، ظالم‌تر و افراطی‌تر از گذشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت  افغانستان در یک پیام صوتی که به تاریخ امروز دوشنبه 15 سنبله منتشر شد، اظهار داشته است:  گروه طالبان (ممنوع در روسیه) تغییر نکرده بلکه ظالم‌تر، افراطی‌تر و متعصب‌تر شده است. من از جامعه بین المللی می‌خواهم که دولتی را که طالبان تشکیل می‌دهد، به رسمیت نشناسند.

نیرو های مقاومت در پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2021
 جبهه مقاومت: پنجشیر  سقوط نکرده

مسعود می‌گوید، طالبان وساطت علما را برای آتش بس در ولایت پنجشیر نپذیرفتند. مردم افغانستان قضاوت خواهند کرد که دوست واقعی آنها کیست.

«پس از فیصله علمای آنها حملات خود را شروع کردند که باعث کشته شدن تعدای زیادی از هموطنان ما شد از جمله بخشی از خانواده ما شدند. ما نه تنها باید شهدا جیگر خون و ضعیت نیستم، بلکه از دیر باز چی خانواده مه مانند خانواده ها دیگر بخاطر عزت بخاطر دین و بخاطر افغانستان مبارزه کردیم و شهید دادیم.»

احمد مسعود در پیامش گفت که تصویر آینده افغانستان با طالبان تصویری «عقب‌مانده، تاریک،‌ به دور از هرگونه فرهنگ و هنر و در انزوای سیاسی و اقتصادی در دنیا» خواهد بود.

وی هم‌چنین عنوان داشته تعدادی از اعضای خانواده‌اش در درگیری با طالبان کشته و زخمی شده‌اند.

رهبر جبهه ملی مقاومت افغانستان گفت که او در برابر این گروه  می‌ایستد و مبارزه می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала