محمد اشرف غیرت به عنوان رئیس دانشگاه کابل گماشته شد

© Kabul University Facebook محمد اشرف غیرت به عنوان رئیس دانشگاه کابل گماشته شد
محمد اشرف غیرت به عنوان رئیس دانشگاه کابل گماشته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2021
عضو شوید
گروه طالبان در سلسله تغییرات در اداره های دولتی و موسسه های تحصیلی امروز برای دانشگاه کابل رئیس جدید گماشت. 
دانشگاه کابل تا اطلاع بعدی تعطیل شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2021
دانشگاه کابل تا اطلاع بعدی تعطیل شد

به گزارش اسپوتنیک، دفتر رسانه ای دانشگاه کابل در خبرنامه ای نوشته است، که محمد اشرف غیرت، ازسوی روح الله روحانی، معین علمی وزارت تحصیلات عالی و عبادالله وقاص، رییس دفتر وزارت تحصیلات عالی در حالی‌که پوهاند دکتور محمد عثمان بابری، رئیس پیشین دانشگاه کابل، معاونان این دانشگاه، رئیسان دانشکده ها و کارمندان دانشگاه نیز حضور داشتند روز دوشنبه، مورخ 29 سنبله سال 1400 ه ش، رسما به‌حیث رئیس دانشگاه کابل معرفی گردید.

در محفل معرفی رییس جدید دانشگاه کابل روح الله روحانی، معین علمی وزارت تحصیلات عالی ضمن موفقیت به غیرت گفت، که با توجه به تحولات مهم پیش آمده وزارت تحصیلات عالی این تغییرات را لازم دیده است. وی هم‌چنان افزود، که تغییرات و تبدیلات در ادارات دولتی یک اصل است و این امر سبب بهبود کار در اداره می شود.

روحانی تاکید کرد، که رییس جدید دانشگاه کابل تلاش می‎نماید تا تغییرات مثبت و رضایت بخش در ارایه خدمات این دانشگاه با در نظرداشت ارزش‌های اسلامی و ملی رونما گردد و پوهنتون کابل شاهد تغییر و تحول به شکل واقعی و مثبت آن باشد. معین علمی وزارت تحصیلات عالی، هم‌چنان از کاکردهای پوهاند دکتور محمد عثمان بابری، رییس پیشین دانشگاه کابل نیز اظهار سپاسگزاری کرد و در امور زندگی برایشان خواهان موفقیت شد.

ازسوی هم محترم محمد اشرف غیرت، رییس جدید دانشگاه کابل از اعتماد رهبری وزارت تحصیلات عالی سپاسگزاری کرد و گفت، که متعهد به انجام خدمات صادقانه اسلامی و ملی در حوزه کاری خود می باشد. وی همچنان ضمن قدردانی از خدمات رییس پیشین دانشگاه کابل تاکید نمود که برای حل مشکلات، کمبودی‎ها و نارسایی‌ها در دانشگاه در مشوره و همکاری با رهبری و استادان این دانشگاه بی وقفه تلاش خواهد کرد و این را مسئولیت خود می داند.

غیرت تاکید نمود، که قرآنکریم وظایف را امانت خوانده است و به نیات دوباره سپردن گرفته می‌شود و من تلاش می‌کنم که این امانت را به وجه احسن حفظ و پاسداری نمایم. به گفته رییس دانشگاه کابل، خدمت کردن در مکان علمی مانند دانشگاه کابل کار سخت و دشوار است اما به نصرت الله متعال و همکاری رییس قبلی، استادان و کارمندان دانشگاه تلاش می‌کنم آنرا بهتر و موثرتر انجام دهم. آقای غیرت هم‌چنان افزود برنامه‌ها و پلان‌های مثبت و موثر قبلی را ادامه می‌دهیم تا به جایگاه و حیثیت تاریخی و معنوی دانشگاه کابل بیشتر افزوده شود.

در پایان پوهاند دکتور محمد عثمان بابری، رییس پیشین دانشگاه کابل ضمن استقبال از این تصمیم وزارت تحصیلات عالی گفت، که افغانستان نیاز به خدمت دارد و همه شهروندان این کشور حق دارند دراین راستا انجام مسئولیت نمایند و باورمندم هستم که رییس جدید دانشگاه کابل بیشتر از همه دراین راستا تلاش خواهد کرد و برای ایشان در مقام ریاست دانشگاه کابل آرزوی موفقیت دارم و هم‌چنان آماده همکاری با ایشان هستم و در ضمن امیدوار هستم که کارهای مثبت صورت گرفته در دانشگاه کابل تحت ریاست ایشان حفظ و توسعه داده شود.

همچنان قرار است، که فردا چهارشنبه رئیس جدید دانشگاه کابل با استادان دانشگاه کابل دیدار و مشوره داشته باشند. 

یادآوری می کنیم، که رئیس پیشین دانشگاه کابل دارای درجه دکترا و رئیس جدید دانشگاه کابل دارای درجه ای لیسانس هستند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала