آغاز دوباره ای پروازهای حامل مهاجران افغانستانی به امریکا

© https://twitter.comآغاز دوباره ای پروازهای حامل مهاجران افغانستانی به امریکا
آغاز دوباره ای پروازهای حامل مهاجران افغانستانی به امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2021
عضو شوید
 فرماندهی شمالی ایالات متحده (نورثن) بامداد جمعه اعلام کرد، پس از توقف سه هفته، ارتش امریکا هفته آینده پروازهای حامل مهاجران افغانستانی به ایالات متحده را از سر می‌گیرد.
تمدید پاسپورت های خانوار مهاجران افغانستانی در تهران  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2020
 پروژه تثبیت هویت شهروندان و مهاجران افغانستانی به زودی آغاز می‌شود
وی افزود با توجه به اینکه به دلیل الزام مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها که افراد خارج شده از افغانستان باید ۲۱ روز پس از واکسیناسیون منتظر بمانند، از هفته آینده ما شاهد از سرگیری پروازها خواهیم بود.
دولت بایدن در اوایل این ماه پروازهای مهاجران افغانستانی به ایالات متحده را پس از شناسایی چندین مورد شیوع بیماری سرخک در میان مهاجران متوقف کرد و هزاران نفر را در پایگاه های خارج از ایالات متحده منتظر گذاشت.
فرماندهی شمالی امریکا همچنین اعلام کرد، بیش از ۱۴ هزار افغانستانی همچنان در خارج از کشور مستقر هستند که انتظار می‌رود به ایالات متحده منتقل شوند.
براساس آمارهای ارائه شده توسط ارتش آمریکا، در حال حاضر نزدیک به ۵۳ هزار مهاجر افغانستانی که پس از سقوط کابل به ایالات متحده منتقل شده اند در هشت پایگاه نظامی آمریکا مستقر شده‌اند.
پروازهای خارجی و داخلی پس از سقوط کابل بدست گروه طالبان متوقف شد و با خروج کامل نظامیان آمریکایی، به دلیل تخریب سامانه‌ها و رادارهای فرودگاه کابل، همچنان ادامه یافت.
گروه طالبان با همکاری دولت قطر و ترکیه موفق شد پس از نزدیک به یک ماه، این مشکلات را برطرف کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала