بروس لی افغان: جانم در خطر است؛ طالبان از هزاره ها نفرت دارند

© Photo / Provided by the secretary of Abbas Alizadehبروس لی افغان
بروس لی افغان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
 عباس علی‌زاده، ورزشکار افغانستان گفته است، طالبان مربی تمرینات وی را کشتند و اکنون او از ترس جانش تلاش دارد به خارج از کشور برود.
به گزارش اسپوتنیک، عباس علیزاده بازیگر و ورزشکار جوان افغانستان، که به "بروس لی افغان" شهرت دارد، می‌گوید پس از آنکه جنگجویان طالبان (سازمان تروریستی ممنوع در روسیه) مربی و همکار او برای تمرینات را با ضربات چاقو به قتل رساندند، اکنون او هراس دارد و تلاش می‌کند از افغانستان خارج شود.
این جوان 28 ساله که شباهت زیادی به بروس لی، بازیگر و رزمی کار افسانه ای هنگ کنگی دارد، دائم ویدئوهایی از تمرینات خود از جمله سینه کشی بر روی دو انگشت را، در اینترنت منتشر می‌کرد. ولی اکنون با قدرت گرفتن طالبان از ماه آگست او دیگر قادر به تمرین کردن در افغانستان نیست.
Актер Брюс Ли - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2017
انتشار تنها ویدیوی مبارزه واقعی بروس لی در سایت های اجتماعی + (ویدیو)
وی گفت که طالبان از  هزاره ها نفرت دارد و دائم آنها را می‌کشد و تحقیر می کند. به همین دلیل، علیزاده ازاینکه ممکن است قربانی بعدی باشد دائم نگران جانش است. او از ترس جانش دائم از یکجا به محل دیگر نقل مکان می‌کند. او گفته است که وی بیش از دو روز در یک مکان نمی‌ماند. این بازیگر می خواهد با خانواده اش از افغانستان فرار کرده و به انگلستان برود تا "بروسلی بعدی شود" و در فیلم ها بازی کند.
گفتنی است، عباس با خانواده خود در شهر کابل زنده گی میکند و میخواهد بروسلی را در ذهن ها نسل نو دوباره زنده بسازد.
داستان عباس با نشر یک قطعه عکس او در یکی از صفحات فیسبوک زیر عنوان افغانستان صاحب بروس لی شد شروع شد.
پس از به شهرت رسیدن عباس، شماری از شرکتهای فیلم سازی پیشنهاد همکاری را به وی کردند.
وی تا به حال در دو فیلم نقش بازی کرده است. اولین فلم او برات لی نام دارد که در شهرهای مختلف آذربایجان فلمبرداری شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала