سفیر پیشین روسیه در افغانستان سه وظیفه اساسی طالبان را نام برد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر پیشین روسیه در افغانستان سه وظیفه اساسی طالبان را نام برد
سفیر پیشین روسیه در افغانستان سه وظیفه اساسی طالبان را نام برد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
سفیر پیشین روسیه از افغانستان از سه وظیفه اساسی طالبان سخن گفت.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل کناروفسکی، سفیر پیشین فدراسیون روسیه در افغانستان و پژوهشگر برجسته موسسه مطالعات بین المللی "MGIMO" سه وظیفه اساسی گروه طالبان(ممنوع در روسیه) را نام برد.
 برگزاری تروئیکای گسترش یافته در مورد افغانستان قبل از نشست مسکو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
برگزاری تروئیکای گسترش یافته در مورد افغانستان قبل از نشست مسکو
او گفت: "مهم‌ترین وظایف که در زمینه خارجی در برابر طالبان ایستاده است ایجاد یک تصویری مثبت از امارت اسلامی کنونی در عرصه بین المللی می‌باشد، دوم اطمینان از دریافت فوری کمک های بشردوستانه در مقیاس بزرگ به گونه دو جانبه و چند جانبه که این روند از قبل آغاز شده است".
او در مورد سومین وظیفه طالبان اشاره به برقراری روابط عملیاتی با کشورهای همسایه دارد: " سومین و مهمترین راهبردی، برقراری ارتباط عملیاتی با کشورهای همسایه، کشورهیا منطقه و قدرت‌های جهانی بخاطر حذف طالبان از فهرست تحریم های سازمان ملل و به رسمیت شناختن دولت جدید است".
اوایل ماه آگست با پیشروی "طالبان" (ممنوع در روسیه) در شهرهای بزرگ افغانستان وضعیت در کشور وخیم شد. 15 آگست طالبان"وارد کابل شدند و کنترل کاخ ریاست جمهوری را به دست گرفتند. سپس گزارش شد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان از کشور فرار کرد. بامداد 16 آگوست محمد نعیم سخنگوی دفتر سیاسی "طالبان" اعلام کرد که جنگ در افغانستان به پایان رسیده است و شکل حکومت آینده افغانستان به زودی مشخص خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала