امریکا برای هماهنگی خروج همکاران افغان خود، نماینده جدید معرفی کرد

© Photo / ACAA امریکا برای هماهنگی خروج همکاران افغان خود، نماینده جدید معرفی کرد
 امریکا برای هماهنگی خروج همکاران افغان خود، نماینده جدید معرفی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
وزارت امور خارجه امریکا اعلام کرده است که برای هماهنگی روند خروج همکاران‌شان از افغانستان و نیز اسکان مجدد آنان در امریکا، نماینده جدید گماشته است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، در اعلامیه وزارت امور خارجه امریکا که روز سه‌شنبه، بیستم میزان، نشر شد، آمده است که الیزابت جونز به‌عنوان هماهنگ‌کننده جدید روند انتقال همکاران افغان امریکا به عوض جان بس، سفیر پیشین امریکا در افغانستان و هماهنگ‌کننده پیشین روند انتقال امریکایی‌ها از افغانستان، تعیین شده است.
دَرِ امریکا برای پناهندگان افغانستان باز شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
دَرِ امریکا برای پناهندگان افغانستان باز شد
طبق اعلام این وزارت، الیزابت جونز به‌عنوان هماهنگ‌کننده جدید نظارت کامل از تلاش‌ها برای خروج همکاران افغان امریکا را برعهده خواهد داشت.
جونز پیش از این به‌عنوان افسر خدمات خارجی در کابل و معاون نماینده ویژه امریکا در افغانستان و پاکستان کار کرده است و مدتی هم سفیر امریکا در قزاقستان بوده است.
جونز در ماموریت تازه‌اش بر مسایل پیچیده مربوط به تسهیل روند انتقال و اسکان مجدد همکاران امریکا تمرکز خواهد کرد.
هماهنگی کارآمد و موثر با سازمان‌ها و شرکای بین‌المللی و هم‌چنین ارتباط با اعضای مجلس سنای این کشور و رسانه‌ها، بخشی دیگر از وظایف الیزابت جونز خواهد بود.
جان بس، سفیر پیشین امریکا در افغانستان، پیش از این مسوولیت روند خروج شهروندان امریکایی و همکاران افغان‌شان را برعهده داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала