پوتین: تروریست‌ها در افغانستان به‌طور فعال جمع می‌شوند

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: تروریست‌ها در افغانستان به‌طور فعال جمع می‌شوند
پوتین: تروریست‌ها در افغانستان به‌طور فعال جمع می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه گفت که تروریست‌ها از عراق و سوریه در افغانستان جمع می‌شوند. آنها می‌توانند ثبات کشورهای انجمن کشورهای مستقل همسود را به هم بریزند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز چهارشنبه، 13 اکتوبر گفت، تروریست‌ها از عراق و سوریه در افغانستان جمع می‌شوند. آنها می‌توانند ثبات کشورهای انجمن کشورهای مستقل همسود را به هم بریزند.
رئیس جمهور پوتین عازم دوشنبه شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
پوتین: نتایج حضور آمریکا در افغانستان غم‌انگیز بود
رئیس‌جمهور پوتین گفت: در این راستا، مهم نظارت بر مرزهای افغانستان به طور مداوم و آمادگی برای مقابله با شبه نظامیان است از این رو مجریان قانون و امنیت باید با هم هماهنگ باشند اگر لازم باشد عملیات ویژه مشترک انجام دهند.
رئیس‌جمهور روسیه وضعیت افغانستان بعد از خروج نیروهای امریکا را به دلیل عملکرد داعش (گروه تروریستی ممنوع در روسیه) سخت و پیچیده توصیف کرد.
آقای پوتین خاطرنشان کرد، تهدیدات احتمالی ناشی از آسیای میانه و منطقه قفقاز و مناطق دیگر به تفصیل در اجلاس‌های سران سازمان امنیت جمعی و شانگهای در سپتمبر گذشته بررسی شد.
پوتین گفت: ما بالطبع این مساله را در نشست آینده سران انجمن کشورهای مستقل همسود بررسی خواهیم کرد.
جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا بنا به توافقنامه صلحی که در دوحه میان نمایندگان امریکا و طالبان (گروه ممنوع در روسیه) در فبروری سال 2020، در زمان ریاست جمهوری ترامپ به امضا رسیده بود، نیروهای امریکایی را به‌طور کامل از افغانستان خارج کرد. یکی از مفاد توافق طالبان و امریکا این بود که آن‌ها به گروه‌های افراطی اجازه نخواهند داد که از خاک این کشور برای حمله به ایالات متحده و متحدانش استفاده کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала