رئیس الوزراء: با شناسنامه‌های کاغذی هم پاسپورت توزیع شود

© Photo / Suhail.Sرئیس وزرای طالبان
رئیس وزرای طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
عضو شوید
کابینه طالبان به ریاست پاسپورت وزارت امور داخله دستور داده که به دلیل ازدیاد درخواست‌ها برای اخذ گذرنامه‌ها با شناسنامه‌ کاغذی هم پاسپورت توزیع کنند.
به گزارش اسپوتنیک،  ریاست عمومی اداره امور طالبان  امروز سه شنبه(11عقرب) با نشر تصامیم جلسه روز گذشته گفته  که جلسه شورای وزیران روز دوشنبه تحت ریاست ملا حسن آخند برگزار شده است.
روند توزیع پاسپورت و تذکره دوباره آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
روند توزیع پاسپورت و تذکره دوباره آغاز شد
  در اعلامیه آمده است:" در جلسه روی موضوعات تایید جدول ترتیب جدید معاشات کارمندان ملکی و ان تی ای، توجه کامل به ترویج پول ملی تثبیت و حفاظت ذخایر دولتی در ولایات و بنادر، تسریع روند توزیع پاسپورت تکمیل و تشکیل اداره ملی احصائیه و معلومات و موارد دیگر بحث و تصامیم لازم اتخاذ گردید".
اعلامیه می‌افزاید:" به دلیل ازدیاد درخواست مردم و ایجاد سهولت‌های بیشتر به ریاست پاسپورت وظیفه سپرده شد که فعلا به آنعده تذکره‌های کاغذی که اساس‌اش ثابت و مطمین باشد نیز پاسپورت توزیع گردد".
شورای وزیران طالبان هیاتی را به رهبری وزارت امور داخله نیز موظف کرده تا به منظور ترویج پول افغانی طرح را ترتیب و به کابینه ارایه نماید.
در جلسه شورای وزیران به وزارت‌های خارجه، داخله و ریاست عمومی استخبارات نیز دستور داده شده است که به خاطر تامین امنیت هرچه بهترسفارت‌‌خانه‌های خارجی و موسساتی خارجی مطابق معیار بین المللی ، بالای طرحی کار کرده و به جلسه بعدی کابینه  پیشکش نمایند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала