مرگ یک خانم 41 ساله پس از تزریق واکسن "فایزر"

© REUTERS / Dado Ruvicمرگ یک خانم 41 ساله پس از تزریق واکسن "فایزر"
مرگ یک خانم 41 ساله پس از تزریق واکسن فایزر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک پرستار پرتغالی پس از تزریق واکسن کرونا ویروس Pfizer / BioNTech ناگهان درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل  Daily Mail سونیا آسودو یک پرستار پرتغالی، 48 ساعت پس از تزریق واکسن کرونا ویروس Pfizer / BioNTech ناگهان درگذشت.  

این خانم پرستار 41 ساله پس از واکسیناسیون در تاریخ 30 دسامبر هیچ عارضه ای نشان نداد اما در اول جنوری ناگهان درگذشت. علت مرگ وی پس از کالبد شکافی در 5 یا 6 جنوری مشخص خواهد شد.

به گفته پدر آسودو ، دخترش هیچ مشکلی در سلامتی نداشته است. "وی [پس از واکسیناسیون] هیچ علائمی نداشت. نمی دانم چه اتفاقی افتاده. من نیاز به پاسخ دارم .. می خواهم بدانم چه چیزی منجر به مرگ دخترم شد".

در انستیتوت انکولوژی پرتغال در پورتو ، جایی که این زن کار می کرد ، تأیید کردند که در هنگام واکسیناسیون و چندین ساعت پس از تزریق از او شکایتی دریافت نکرده اند. علاوه بر آسودو ، 537 کارمند دیگر همان موسسه واکسینه شدند.

واکسن ساخت کنسرسیوم آمریکایی Pfizer / BioNTech در حال حاضر تنها واکسن ویروس کرونا است که توسط اتحادیه اروپا تأیید شده است. 200 میلیون دوز از این واکسن برای کشورهای اتحادیه اروپا سفارش داده شده است ، بحث در خصوص خرید 100 میلیون دوز دیگر ادامه دارد.

پیشتر گزارش شد که  یک پرستار بخش کمک های عاجل در سن دیه گو آمریکا 8 روز پس از دریافت واکسن (COVID-19) شرکت فایزر، به این بیماری مبتلا شد.

این پرستار به نام متیو دبلیو در بخش کمک های عاجل بیمارستان کار می کند. او در پستی در فیس بوک در 18 دسامبر اعلام کرد که واکسن فایزر را دریافت کرده است.

اما 6 روز بعد و پس از یک شیفت کاری در بخش (COVID-19)در شب کریسمس، این پرستار 45 ساله بیمار شد. در نهایت تست (COVID-19) وی یک روز بعد از کریسمس مثبت شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала