واکسین Sputnik V در الجزایر ثبت شد

© Photo / Russian Direct Investment Fundواکسین Sputnik V در الجزایر ثبت شد
واکسین Sputnik V در الجزایر ثبت شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واکسین Sputnik V نظر به برتری های زیاد که دارد، در الجزایر اصلی ثبت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مؤثر بودن واکسین Sputnik V به بیش از 90% ارزیابی گردیده است و می تواند محافظت کامل از موارد شدید ویروس کرونا را فراهم نماید.

نخستین محموله واکسین ضد ویروس کرونا پس از شش ماه وارد افغانستان می شود - اسپوتنیک افغانستان
نخستین محموله واکسین ضد ویروس کرونا پس از شش ماه وارد افغانستان می شود

 واکسن Sputnik V بر اساس پلتفرم اثبات شده و کاملاً بررسی شده ناقلین آدنو ویروسی انسان، که باعث سرماخوردگی می شوند و بشریت هزاران سال در معرض آن قرار گرفته است. واکسین Sputnik V در طی فرآیند واکسیناسیون از دو بردار مختلف استفاده می شود، در نتیجه ایمنی قوی تری نسبت به واکسین هایی دارد که از مکانیزم زایمان یکسان برای هر دو پیچکاری استفاده می کنند. ایمنی ، اثربخشی و فقدان اثرات سو طولانی مدت واکسین آدنوویروس در بیش از 250 مطالعه کلینیکی طی دو دهه اثبات شده است. بیش از 1.5 میلیون نفر تا حال با اسپوتنیک V واکسینه شده اند. توسعه دهندگان واکسین Sputnik V برای بهبود کارآیی واکسین AstraZeneca با AstraZeneca برای آزمایشات کلینیکی مشترک همکاری می کنند. واکسین Sputnik V در روسیه ، بلاروس ، صربستان ، آرجنتاین ، بولیویا تأیید شده است. روند ثبت واکسین در اتحادیه اروپا آغاز شده است. 

دلایل اعتماد به واکسین روسی کرونا از دید بلومبرگ  - اسپوتنیک افغانستان
دلایل اعتماد به واکسین روسی کرونا از دید بلومبرگ

"Sputnik V" حساسیت شدید ایجاد نمی کند. حرارت ذخیره سازی Sputnik V 2 + 8 درجه سانتیگراد است و امکان ذخیره سازی آن را در یخچال معمولی و بدون نیاز به سرمایه گذاری در زیرساخت های اضافی زنجیره سرد فراهم می کند.

 قیمت Sputnik V کمتر از 10 دالر برای هر بار تزریق است و باعث می شود که آن را در سراسر جهان عرضه کرد.

امروز 10 جنوری 2021 - صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه از ثبت واکسین ویروس کرونا ویروس Sputnik V توسط آژانس ادویه ملی جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر خبر داد. این اولین کشور افریقایی است که رسماً واکسین کرونا را ثبت کرده است. قبلاً واکسن Sputnik V در آرجنتاین ، بولیویا و صربستان ثبت شده است. واکسین به الجزایر از طریق شرکای بین المللی RDIF در هند، چین، کوریایی جنوبی و سایر کشورها تأمین خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала