هشدار سازمان بهداشت جهانی از افزایش مرگ و میر های ناشی از کرونا

© AP Photo / Raphael Satterهشدار سازمان بهداشت جهانی از افزایش مرگ و میر های ناشی از کرونا
هشدار سازمان بهداشت جهانی از افزایش مرگ و میر های ناشی از کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان جهانی بهداشت می‌گوید، به زودی هر هفته شاهد صد هزار مرگ ناشی از کرونا خواهیم بود.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس بخش مدیریت وضعیت‌های اضطراری بهداشتی و پزشکی در سازمان جهانی بهداشت در جریان یک کنفرانس خبری در ژنو گفت که هفته گذشته دست کم 93 هزار نفر در کشورهای مختلف جهان بر اثر ابتلا به بیماری COVID-19 جان خود را از دست دادند.

سازمان جهانی بهداشت با اشاره به افزایش موارد ابتلا و مرگ ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، نسبت به احتمال جان باختن بیش از 100 هزار نفر طی هر هفته در جهان بر اثر بیماری COVID-19 هشدار داده است.

پیش بینی تعیین خطر مرگ  ناشی از کرونا با یک آزمایش خون - اسپوتنیک افغانستان
پیش بینی تعیین خطر مرگ ناشی از کرونا با یک آزمایش خون

سازمان بهداشت جهانی از آمریکا و اروپا به عنوان مناطقی یاد کرد که بیشترین شمار مرگ ناشی از ابتلا به بیماری COVID-19  را در حال حاضر به ثبت می‌رسانند.

به گفته یک مسئول سازمان بهداشت جهانی 87 درصد از کل موارد ابتلا و مرگ ناشی از ویروس کرونا در جهان طی هفته گذشته در کشورهای دو منطقه یاد شده گزارش و ثبت شده است.

این در حالیست که دیگر مناطق جهان در دوره زمانی یاد شده تنها 13 درصد از کل موارد ابتلا و مرگ ناشی از بیماری ناشی از ویروس کرونا را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس داده‌های سازمان جهانی بهداشت تاکنون بیش از 93 میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از دو میلیون نفر نیز بر اثر ابتلا به بیماری کووید در سراسر جهان جان باخته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала