مارین لوپن خواهان واکسین اسپوتنیک وی روسی در فرانسه شد

© Sputnik / Michael Klimentyevمارین لوپن رهبر حزب"اتحاد ملی فرانسه"
مارین لوپن رهبر حزباتحاد ملی فرانسه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
عضو شوید
مارین لوپن رهبر حزب"اتحاد ملی فرانسه" پس از تأیید تأثیر و ایمنی واکسین روسی علیه کووید-19، خواستار همکاری با مسکو شد تا شهروندان فرانسه بتوانند این واکسین را تهیه کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مجله علمی Lancet روز سه شنبه نتایج مرحله سوم آزمایشات کلینیکیSputnik V" " را منتشر، کارآیی و ایمنی بالای آنرا تأیید می کند. در طی آزمایشات کلینیکی مرحله III ، Sputnik V ارزش عالی ایمنی خود را نشان داد - اثر واکسین 91.6% بود. این واکسین محافظت کاملی در برابر موارد شدید عفونت ویروس کرونا دارد.

آدهانوم گبریسوس، منشی عمومی سازمان جهانی صحت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2021
نظریات مثبت WHO در باره آزمایشات مرحله سوم واکسین اسپوتنیک وی

لوپن در صفحه توییتر خود نوشته است: "اکنون که دیگر تردد در مورد واکسین روسی Sputnik V وجود ندارد، آن می تواند در مبارزه با همه گیری کمک کند. بیایید با روحیه تفاهم با روسیه کار کنیم و مانع از بین بردن ایدئولوژی ضد روسی شده، توانایی واکسیناسیون شهروندانمان شویم ".

پیش از این، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان ، گزارشات مربوط به واکسین روسی علیه ویروس کرونا، Sputnik V را که در مجله لانست منتشر شده بود، دقیق مطالعه کرد. وی اظهارات داشت که همکاری امکان پذیر است ، اما تأکید کرد که واکسین باید توسط EMA تأیید شود.

روز دوشنبه، جبرائیل آتال، سخنگوی دولت فرانسه، احتمال استفاده واكسین روسی Sputnik V COVID-19 را برای شهروندان فرانسه رد نکرد، مشروط به این که اثربخشی آن از سوی نهادهای نظارتی اروپا و فرانسه رد نگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала