دانشمندان روسیه موفق به یافتن آنتی بادی قدرتمند در علیه کرونا شدند

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر دانشمندان روسیه موفق به یافتن آنتی بادی قدرتمند در علیه کرونا شدند
دانشمندان روسیه موفق به یافتن آنتی بادی قدرتمند در علیه کرونا شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
عضو شوید
دانشمندان آکادمی علوم روسیه موفق به یافتن پادتن‌های قدرتمند ویروس کرونا شدند.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر سرگیف، رئیس آکادمی علوم روسیه اعلام داشت که دانشمندان شعبه سیبری این آکادمی موفق به یافتن پادتن‌هایی علیه SARS-CoV-2 شده‌اند که این خنثی کننده ویروس کرونا قوی‌تر از موردی است که برای درمان دونالد ترامپ مورد استفاده قرار گرفته بود.

بلومبرگ: کرونا تا هفت سال دیگر ادامه خواهد داشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
بلومبرگ: کرونا تا هفت سال دیگر ادامه خواهد داشت

یکی از دستورالعمل‌های ایجاد دارو برای کووید-19جستجوی آنتی بادی‌های به اصطلاح خنثی کننده، مولکول‌های تولید شده توسط سلول‌های سیستم ایمنی بدن در پاسخ به ورود ویروس، است که محققان در حال تلاش برای ترکیب آنها در "کوکتل‌های" دارویی هستند.

رئیس آکادمی علوم روسیه بیان داشت: از این طیف وسیع، اکنون سه آنتی بادی شناسایی شده است که دارای ثابت اتصال (با ذرات ویروسی) بیشتر از مقادیر موجود در دو داروی آمریکایی که پیش از این توسط شرکت داروسازی " ریجنران" ثبت شده است، می‌باشند. به گفته سرگیف، این پادتن‌ها "پتانسیل بسیار جدی برای ساخت دارو" دارند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا سال گذشته با داروی تجربی ریجنران که مخلوطی از آنتی بادی‌های مونوکلونال است، معالجه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала