اتحادیه اروپا درخواست ثبت واکسن «اسپوتنیک وی» را پذیرفت

© Photo / Russian Direct Investment Fund اتحادیه اروپا درخواست ثبت واکسن «اسپوتنیک وی» را پذیرفت
 اتحادیه اروپا درخواست ثبت واکسن «اسپوتنیک وی» را پذیرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در 29 جنوری درخواست ثبت واکسن «Sputnik V» را به اتحادیه اروپا فرستاد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF)، در 29 جنوری درخواست ثبت واکسن «Sputnik V» به اتحادیه اروپا فرستاد، اکنون این درخواست پذیرفته شده و سرعت و زمان تایید آن  توسط  سازمان ثبت اروپا تعیین می شود.  

در این اطلاعیه آمده است: «بنیاد سرمایه گذاری مستقیم روسیه درخواست را به آژانس دارویی اروپا برای شرکت در مشاوره علمی در خصوص واکسن «Sputnik V» در تاریخ 22 اکتبر 2020 فرستاده است. نمایندگان بنیاد تولید واکسن اسپوتنیک وی و نمایندگان آژانس دارویی اروپا مشورت های علمی را 10 جنوری 2021 انجام دادند».

این بنیاد همچنین اطلاع داد که بنیاد سرمایه گذاری مستقیم روسیه برای ثبت واکسن «Sputnik V» در اتحادیه اروپا  درخواست را 29 جنوری 2021 فرستاد و روند دادن اطلاعات به آژانس دارویی اروپا از طریق روند بررسی تدریجی آغاز شده است. این بنیاد تاییدیه رسمی از آژانس دارویی اروپا را دارد در خصوص اینکه درخواست پذیرفته شده است.

در همین حال گفته می شود که سرعت تایید درخواست توسط آژانس دارویی اروپا مشخص خواهد شد.

گفتنی است که واکسن اسپوتنیک وی، نخستین واکسن کرونا در روسیه را مرکز گمالیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه با همکاری وزارت دفاع روسیه می سازد و تاکنون میلیون ها دوز از این واکسن تولید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала