تحقیق درباره مصونیت در برابر کرونا بر روی کارمندان شرکت تسلا

© REUTERS / Joe Skipperتحقیق درباره مصونیت در برابر کرونا بر روی کارمندان شرکت تسلا
تحقیق درباره مصونیت در برابر کرونا بر روی کارمندان شرکت تسلا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2021
عضو شوید
ایلان ماسک، مدیر شرکت‌ موترسازی تسلا و برنامه فضایی اسپیس‌ایکس به تازگی تحقیقی درباره مصونیت در برابر ویروس کرونا را انجام داد که بیش از 4.3 هزار کارمند داوطلب در آن شرکت کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال، این کارمندان تست آنتی بادی در برابر کرونا را انجام دادند. در انجام این تحقیق ایلان ماسک را کارمندان صحی شرکت کمک کردند.

نویسندگان این تحقیق به این نتیجه رسیدند که یک آستانه معین برای آنتی بادی ها می‌تواند محافظت طولانی مدت تری در برابر کرونا فراهم کند. آنها همچنان دریافتند که بهبودیافتگان که شکل خفیف کرونا و علایم کمتری داشتند، آنتی بادی کمتری تولید کردند. از این رو، چنین افرادی کمتر مصونیت طولانی مدت دارند.

داکتر گالیت آلتر، دستیار نویسنده و کارمند ارشد موسسه راگون مؤسسه فناوری ماساچوست دانشگاه هاروارد گفت: ممکن افراد آنتی بادی داشته باشند، اما این بدان معنا نیست که آنها در برابر کرونا مصون خواهند بود.

به گفته محققان، نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که چه کسی بیشتر در معرض ویروس کرونا قرار دارد و باید اول واکسین شود. به طور مثال، افراد بدون آنتی بادی در مناطق که میزان عفونت بالا است، می‌توانند اولویت داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала