بعضی کشورها آماده دریافت مجوز ملیSputnik V" " هستند

© Sputnik / Aerolíneas Argentinas Airlines  /  مراجعه به بانک تصاویر واکسین اسپوتنیک وی
واکسین اسپوتنیک وی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2021
عضو شوید
الكساندر گروشكو ، معاون وزیر خارجه روسیه گفته اشت که بعضی از كشورهای كه به واكسین ویروس کرونا ویروس Sputnik V علاقه مند هستند، آماده اند خود را به گواهینامه ملی ادویه محدود کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تعداد کشورهایی که درهای ما را می کوبند هر روز بیشتر می شود. موقعیت ما مشخص است: ما آماده ارائه کمک به همه کسانی هستیم که واقعاً به آن نیاز دارند ، ما آماده توافق در مورد انواع مختلف چنین تعاملی هستیم - شروع با تأمین و پایان کار با تأسیس تولید در کشورهایی که صنعتی و غیره مبنای این کار ، "او به خبرنگاران گفت.

اسپوتنیک وی؛ جمهوری چک نیز از پوتین درخواست واکسین کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
اسپوتنیک وی؛ جمهوری چک نیز از پوتین درخواست واکسین کرد

معاون وزیر همچنین یادآوری کرد که لوکزامبورگ و جمهوری چک به Sputnik V علاقه نشان داده گفت:" ما سیگنال های غیر رسمی زیادی از کشورهای دیگر می گیریم. بسیاری از آنها تصور می کنند که در صورت تأیید ادویه ما می توان همکاری واقعی ایجاد کرد، اما برخی از آنها آمادگی آنها را برای صدور گواهینامه ملی نشان می دهند ، که برای استفاده از واکسین های ما در کشورهای مربوطه کافی خواهد بود ."

پیش از این  میلوس زمان رئیس جمهور چک با درخواست تهیه واکسن ویروس کرونا ویروس Sputnik V از ولادیمیر پوتین رهبر روسیه درخواست کرده بود.

در همان زمان ، آندره بابیس ، نخست وزیر چک اظهار نظر کرد که جمهوری چک می تواند واکسیناسیون با Sputnik V را بدون ثبت آن در آژانس ادویه های اروپا آغاز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала