برنامه تزریق واکسین "AstraZeneca" در هنگری به تعلیق درآمد

© AP Photo / Wilfredo Leeبرنامه تزریق واکسین "AstraZeneca" در هنگری به تعلیق درآمد
برنامه تزریق واکسین AstraZeneca در هنگری به تعلیق درآمد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
عضو شوید
به دلیل مشکلات فنی برنامه واکسیناسیون ضد کرونا در هنگری متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه هنگری تو دی، مقام های این کشور به دلیل مشکلات فنی در آگاهی عمومی بطور موقت ترزیق واکسین ضد کرونا "AstraZeneca" متوقف کرده اند.

اسپوتنیک وی دومین واکسین برتر جهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
"اسپوتنیک وی" دومین واکسین برتر جهان

ویکتور اوربان، نخست وزیر هنگری اعتراف کرد که در برنامه واکسیاسیون خطاهای فنی وجود دارد، به همین دلیل بخاطر بررسی و اصلاح، این برنامه به حالت تعلیق درآمده است.

قبل از واکسیناسیون شهروندان این کشور پیام های معلوماتی در خصوص مکان، زمان و روش دریافت این دارو دریافت می‌کردند. شهروندان آن‌ها بخاطر تزریق این واکسین در یک مرکز درمانی صدها کیلومتر دورتر از محل زندگی شان و بخاطر تغییر زمان و یا مکان آن شکایت دارند. حتی کسانیکه برای دریافت واکسین ثبت نموده اند تاکنون تاییدی دریافت نکرده اند. همچنین به بعضی از کسانیکه واکسین تزریق شده آنان دوباره زمان تزریق واکسین را دریافت می‌کنند.

بر بنیاد گزارش این روزنامه، شهروندان که در برنامه واکسیناسیون با مشکلی روبرو شده اند می‌تواند با خط تلفن تماس بگیرند، اما تاکنون شماره آن مشخص نشده است.

دکتران امریکائی نواقص واکسین Moderna را پیدا کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2021
دکتران امریکائی نواقص واکسین Moderna را پیدا کردند

رئیس کمپین واکسیناسیون هنگری توقف واکسین ضد کرونا "AstraZeneca" را تائید و آن‌را مشکلات هماهنگی اطلاعات عنوان می‌کند. او گفت: برنامه ریزی شده تا شروع ماه آپریل نزدیک به 2 میلیون و 400 هزار شهروند واکسین دریافت کنند.

قابل یاد آوری‌ست که در این کشور واکسین های "AstraZeneca" ،"Sinopharm" و "اسپوتنیک وی" روسی تائید شده است. پیتر سیجارتو وزیر خارجه هنگری اعلام کرد که با روسیه توافق‌نامه ای برای تهیه واکسین ضد کرونا روسی انجام شده است. این کشور همچنین از داروهای "Pfizer" و "Moderna" استفاده می کند که در سطح اتحادیه اروپا تأیید شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала