جان باختن یک زن پس از دریافت واکسین مدرنا

© REUTERS / DADO RUVICجان باختن یک زن پس از دریافت واکسین مدرنا
جان باختن یک زن پس از دریافت واکسین مدرنا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
یک زن چهار روز پس از دریافت واکسین مدرنای ضد ویروس کرونا درگذشت.

واکسن های فایزر و مدرنا در امریکا ۵۵ نفر را به کام مرگ بردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2021
واکسن های فایزر و مدرنا در امریکا ۵۵ نفر را به کام مرگ بردند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Sun، چند روز پس از واکسیناسیون در برابر عفونت ویروس کرونا، یکی از ساکنان ایالت یوتای امریکا درگذشت.

کسیدی کوریل 39 ساله که هیچ مشکلی در تن درستی نداشت،در تاریخ 5 فیبروری- چهار روز پس از تزریق دوم داروی مدرنای امریکایی درگذشت. او تصمیم گرفت واکسین بزند زیرا در بخش جراحی پلاستیک کار می کرد و نمی خواست جان بیماران را به خطر بیندازد.

این خانم به غیر از درد در بازو، اولین تزریق را بدون عوارض جانبی انجام داد. با این حال به گفته پدر وی، این شهروند امریکایی بلافاصله پس از تزریق دوم، در 1 فیبروری بیمار شد. او از تپش قلب و مشکلات ادرار شکایت داشت.

روز بعد وضعیت او کمی بهتر شد و او با خواهر بزرگترش به خرید رفت. با این حال تا عصر او بدتر شد. این زن دو روز آینده را در رختخواب گذراند و به والدین خود اطمینان داد، كه چنین وضعیتی پس از واكسیناسیون جای نگرانی ندارد. روز سوم پس از تزریق، او پدر خود را بیدار کرد و از او خواست که فوراً او را به درمانگاه منتقل کند و در آنجا شروع به استفراغ کرد که قابل کنترل نبود.

پزشکان آزمایش خون گرفتند و متوجه شدند که کوریل به شدت بیمار است و جگر وی از کار افتاده است. بیمار بزودی به یک مرکز پزشکی بزرگ منتقل شد تا آماده پیوند جگر شود. مادر و پدر بیمار داوطلب شدند که اهدا کنند اما وضعیت دخترشان به سرعت وخیم شد. در عرض چند ساعت، گرده و قلب وی از کار افتادند.

کوریل در کما قرار داشت و نجات بیمار امکان پذیر نبود. بازرسان پزشکی قانونی برای مشخص كردن علت دقیق مرگ این زن، كالبد شکافی انجام دادند. نتایج هنوز منتشر نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала