در اروپا استراتژی واکسیناسیون را اشتباه می‌دانند

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLدر اروپا استراتژی واکسیناسیون را اشتباه می‌دانند
در اروپا استراتژی واکسیناسیون را اشتباه می‌دانند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
عضو شوید
معاون کمیسیون اروپایی، روند سفارش واکسین‌های ضدکرونا را اشتباه دانست.

به گزارش اسپوتنیک، فرانس تیمرمانس، معاون کمیسیون اروپایی در مصاحبه که با روزنامه تاجسشپيجل داشت، به اهمال کاری در استراتژی واکسین کرونای اتحادیه اروپا اعتراف کرده و تاکید کرد که این درست که در روند سفارش واکسین هم در بروکسل و هم در کشورهای عضو این اتحادیه خطاهایی انجام شده است.

یورو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
اروپا از کمبودی واکسین 100 میلیارد یورو متضرر می گردد

وی همچنان گفت: من آماده‌ام در پایان دوران پاندمی یک نتیجه گیری از شرایط داشته باشم و بعد از آن ما می‌توانیم ببینیم چه اشتباهاتی داشته و چه کارهایی را درست انجام داده‌ایم. در شرایط فعلی اما این مسئله مطرح است که تمام اروپا واکسین را دریافت کنند.

معاون کمیسیون اروپایی انتقادهای شهروندان مبنی بر اینکه واکسین باید در اسرع وقت تحویل داده شود را قابل درک دانسته و در بخش دیگری ازاین گفتگو در عین حال سفارش مشترک واکسین از طرف اتحادیه اروپا را اقدامی درست ارزیابی کرد. تیمرمانس یک اقدام اروپایی در این راستا را همچنان در جهت منافع کشورهای ثروتمند از جمله آلمان دانست.

پیش از این، کمیسیون اروپا از توزیع دوزهای واکسین متناسب با جمعیت هر کشور حمایت کرد، بنابراین با اظهارت اخیر برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا موافقت کرد که این عادلانه ترین راه حل برای این مسئله است. در نوامبر سال 2020، رهبران جی-20 متعهد شدند توزیع عادلانه دوزهای واکسین و داروهای ضدکرونا را در سراسر جهان انجام دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала