گفتگو برای افزایش تولید واکسین "اسپوتنیک وی" در اروپا

© Sputnik / Hungarian Foreign Ministry Press Service /  مراجعه به بانک تصاویر گفتگو برای افزایش تولید واکسین "اسپوتنیک وی" در اروپا
گفتگو برای افزایش تولید واکسین اسپوتنیک وی در اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2021
عضو شوید
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه می گوید گفتگو بخاطر افزایش در تولید واکسین "اسپوتنیک وی" جریان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در حال مذاکرات مستقیم با تعدادی از تولیدکنندگان برای افزایش واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک وی" در اتحادیه اروپا است.

این صندوق همچنان آماده تحویل واکسین "اسپوتنیک وی" به آن دسته از کشورهای که این واکسین را به طور مستقل کرده، می‌باشد.

امضای توافق نامه تولید واکسین کرونا از سوی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
امضای توافق نامه تولید واکسین کرونا از سوی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با ایتالیا

این صندوق افزود: "از شروع همه گیری ویروس، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه متعهد به همکاری فعال با همه شرکا به از جمله اروپا بود. چنین مذاکرات آزاد است. این صندوق قبلا با شرکت هایی از ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و آلمان بخاطر تولید واکسین "اسپوتنیک وی"، توافق کرده است. در حال حاضر، گفتگو بخاطر افزایش تولید آن در اتحادیه اروپا در حال انجام است".

به گفته این صندوق، پس در دریافت تاییدی از سوی آژانس دارویی امکان تحویل فعال واکسین ضد کرونا را در اروپا فراهم می‌کند.

صندوق تاکید کرد: "همچنان صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، همراه با همکاران آماده تحویل دهی واکسین به کشورهای که به طور مستقل واکسین را ثبت کرده اند، میباشد".

واکسین «اسپوتنیک وی» ساخت انستیتوت میکروبیولوژی و اپیدیمیلوژی گامالیا نخستین واکسین ثبت‌شده در جهان است. این واکسین در حال حاضر به طور گسترده در روسیه و ده‌ها کشور دیگر استفاده می‌شود. دومین واکسین روسی «اپی‌واک‌کرونا» نام دارد و ساخت مرکز تحقیقاتی وکتور است که استفاده گسترده از آن در آیندۀ نزدیک برنامه‌ریزی شده است. سومین واکسین کرونای روسی کووی‌واک نام دارد که جواز استفاده از آن برای افراد بالای شصت سال صادر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала