خبر های دیگر
دریافت لینک کوتاه
02
ما را در دنبال کنید

داروساز داروخانه در شفاخانه نظامی در ولایت چرنویتسک اوکراین بلافاصله پس از تزریق واکسین آسترازنکا فوت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی وزارت صحت اوکراین امروز چهارشنبه (24 مارچ)، اعلام کرد که یک داروساز داروخانه در یک شفاخانه نظامی در ولایت چرنوسی این کشور پس از تزریق واکسین کووید-19 "کووی شیلد- آسترازنکا" درگذشت.

علت اصلی مرگ او سکته مغزی گزارش شده است.

فرماندهی داکتران نیروهای مسلح اوکراین، روز سه شنبه (23 مارچ)، همچنان از کشته شدن یک نظامی در ولایت اودسا خبر داد. او نیز دو روز پیش واکسین ضد کووید-19، دریافت کرده بود.

براساس اطلاعات وزارت صحت اوکراین دلیل رسمی مرگ این زن را نارسایی حاد قلبی عروقی عنوان کرد.

در این اعلامیه این وزارت آمده است: "به تاریخ 24 مارچ ساعت (9:40 به وقت کابل)، در بیمارستان شماره 3 شهر چرنیوتسی، مرگ یک داروساز در یک بیمارستان نظامی ثبت شد. این مرد بیماری مزمن و شدید عروق قلبی ، دیابی و بیماری های دیگر داشت. در 15 مارچ به این مرد واکسین " کووی شیلد- آسترازنکا"، علیه کووید-19، تزریق شده بود".