روسیه سخنان بلینکن در مورد واکسین ها را پوچ خواند

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر مارییا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه
مارییا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
زاخارووا، سخنان اتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا، مبنی بر اینکه "فدراسیون روسیه اعتماد به واکسین های بی خطر را" تضعیف می کند " پوچ دانسته است.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه  می گوید: "ما كجا هستیم؟ چه وقت چیزی را تضعیف كردیم؟ مطالب آن كجاست؟ مطلبی را نشان دهید و منتشر كنید، حداقل در رسانه های خود واقعیتها را نشر نمائید".

اعلام موج سوم ویروس کرونا در اتحادیه اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2021
اعلام موج سوم ویروس کرونا در اتحادیه اروپا

زاخارووا گفت: "ما ادعاهای متقابل بسیاری از شرکای غربی علیه یکدیگر در مورد موضوع واکسین، واکسیناسیون و فعالیت شرکت های دواسازی غربی خود را مشاهده می کنیم. به طور مثال، نقض برنامه تحویل شرایط تأمین، ادویه های غربی ما. ما با آن چه کاری داریم؟" .

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه : "روسیه به این کار، کاری ندارد. ما در پروسه برنامه های صف واکسیناسیون در کشورهای غربی، در مجوز ادویه های غربی دخالت نمی کنیم.".

وی افزود: "مسکو با این کار چه ارتباطی دارد؟ ما اصلاً کاری به این کار نداریم. ما فقط اخبار خود را می خوانیم که می گوید یک پایتخت غربی ، یک وزارت صحت غربی ، سپس دیگری ، سپس اقدامات واکسین ، ناسازگاری در اقدامات انجمن های کشور ، به ویژه اتحادیه اروپا در این راستا"

به گفته وی ، "این کاملا مسخره تر به نظر می رسد در برابر یک نگرش سازگار و واقعاً غیرسیاسی نسبت به تعامل باز با همه ذینفعان در زمینه تهیه واکسن ، مطالعه مشترک اثربخشی آنها ، توسعه این منطقه ، محلی سازی در مناطق مختلف از جهان."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала