طرح «پاسپورت واکسن کرونا» برای آمریکایی ها

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Медработник вводит вакцину от коронавируса "Спутник V" в прививочном пункте по вакцинации от COVID-19 в городской поликлинике в Москве
Медработник вводит вакцину от коронавируса Спутник V в прививочном пункте по вакцинации от COVID-19 в городской поликлинике в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
در ایالات متحده آمریکا قصد دارند "پاسپورت واکسیناسیون کرونا" را برای آمریکایی های که واکسن شده اند صادر کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Washington Post کاخ سفید به همکاری شرکت های آمریکایی در حال کار روی ایجاد به اصطلاح پاسپورت یا گواهی نامه های برای آمریکایی های است که در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند.

تهیه گذرنامه واکسیناسیون بیشتر به عهده وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا است، کاخ سفید  وظیفه هماهنگ کننده اقدامات آژانس های فدرال در این زمینه را بر دوش دارد.

 واکسن ضد کرونا در آمریکا مجانی نخواهد بود  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2020
واکسن ضد کرونا در آمریکا مجانی نخواهد بود

خاطرنشان می‌گردد که اسناد رایگان را می توان با استفاده از برنامه های تلفن های هوشمند، که کدهای ویژه را نشان می دهد، دریافت کرد.

مقامات آمریکایی قصد دارند سیستم های کامپیوتری را ایجاد کنند که هک آن دشوار باشد و بدین گونه از جعلی سازی و گواهینامه ها

پیش بینی می‌شود این ابتکار بسیاری از ساکنان ایالات متحده را که مخالف واکسیناسیون هستند مجبور به واکسیناسیون کند.

این در حالی است ک پیشتر برخی از کشورهای اروپایی همچون اسپانیا، بلژیک، دانمارک، استونی و ایسلند پیشنهاد داده بودند که تنها افرادی حق سفر به دیگر کشورها را داشته باشند که گواهی واکسیناسیون ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала