فرق بین واکسین اسپوتنیک وی و استرازنکا چیست؟

© Sputnik / Marina Al-Sha'lanاولین واکسن روسی علیه ویروس کرونا به نام اسپوتنیک وی
اولین واکسن روسی علیه ویروس کرونا به نام اسپوتنیک وی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر گینتسبورگ، مدیر مركز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میكروبیولوژی گاماله، كه Sputnik V را تولید نموده است، تفاوت بین واكسین روسی و واکسین AstraZeneca را خواند.

Производство вакцины Sputnik V в Карагандинском фармацевтическом комплексе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
آمادگی روسیه برای تأمین واکسن "اسپوتنیک وی" به کل جهان

الكساندر گینتسبورگ، مدیر مركز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میكروبیولوژی گاماله در مورد تفاوت تکنالوژی ساختن واکسینSputnik V  روسیه با AstraZeneca ، ابراز نظر نموده گفت: "در ابتدای شیوع همه گیر، زمانی که ادویه (AstraZeneca) هنوز آماده نبود، واکسین" در همه دنیا بسیار خوب فروخته شد "، زیرا ارزانترین بود. 

به گفته وی، ممکن است چیزی "اصلی" در تکنالوژی تولید وجود داشته باشد: "به نظر من درجه تمیز کردن. اکنون ، اگر آنها همچنین در روسیه تمیز شوند (ما آماده ایم که به طور داوطلبانه همه اسرار را به آنها ارائه دهیم) ، قیمت آنها افزایش می یابد و همه مشکلات از بین می روند. قیمت وقتی که میلیاردها دوز دارو مقیاس می شود در آخرین مکان نیست ".

شناسایی خطر احتمالی جدید واکسین استرازنکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
شناسایی خطر احتمالی جدید واکسین استرازنکا 

گیتسبورگ همچنین مرحله بعدی امراض همه گیر COVID-19 را در ارتباط با عفونت حیوانات اهلی و مزرعه پیش بینی کرد.

Sputnik V  اولین واکسین ویروس کرونا است که بر اساس آدنو ویروس ساخته شده است. این دارو در بیش از 50 کشور ثبت شده است. در حال حاضر ، پیشرفت دانشمندان روسی در میان ده کاندیدای واکسن در لیست سازمان بهداشت جهانی قرار دارد.

در حال حاضر ، تعدادی از کشورهای اروپایی به دلیل تشخیص ترومبوز در بیماران واکسینه شده ، واکسیناسیون با AstraZeneca را تعلیق یا ممنوع کرده اند. در همین حال ، سازندگان واکسن بر ایمنی آن اصرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала