بررسی درخواست سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین برای خرید واکسین روسی کرونا

© Sputnik / Abzal Kaliyev /  مراجعه به بانک تصاویر بررسی درخواست سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین برای خرید واکسین روسی کرونا
بررسی درخواست سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین برای خرید واکسین روسی کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
سفارت روسیه در اتریش می‌گوید که موضوع خرید واکسین کرونای روسی «اسپوتنیک وی» به درخواست سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در حال بررسی است.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری لوبینسکی سفیر روسیه در اتریش امروز (چهارشنبه، 31 مارچ) گفت که موضوع خرید واکسین ضدکرونا روسیه «اسپوتنیک وی» (Sputnik V) به‌ درخواست سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در حال بررسی است.

اتریش آماده خرید واکسین کرونا از روسیه می‌شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
اتریش آماده خرید واکسین کرونا از روسیه می‌شود

سفیر روسیه پس از دیدار با سباستین کورتس، صدراعظم اتریش در صفحه فیس‌بوک اش نگاشته است: موضوع خرید واکسین «اسپوتنیک وی» به درخواست سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در حال بررسی است.

پیش از این، صدراعظم اتریش گفته بود که اتریش ممکن در هفتۀ آینده واکسین ضد کرونا روسی «اسپوتنیک وی» (Sputnik V) را سفارش دهد.

وی گفته بود که ما در آخرین مراحل کار هستیم و سفارش واکسین «اسپوتنیک وی» ممکن است در هفتۀ آینده اتقاق بیفتد.

یازدهم ماه اگست ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از ثبت اولین واکسین کرونای جهان در روسیه خبر داد. این واکسین که «اسپوتنیک وی» نام گذاری شده است، توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی «گامالی» با حمایت صندوق سرمایه‌گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است. این واکسین تاکنون در بیش از 50 کشور تایید و ثبت شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала