ترکیه فروش «گردشگری واکسین» به روسیه را آغاز کرد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ترکیه فروش «گردشگری واکسین» به روسیه را آغاز کرد
ترکیه فروش «گردشگری واکسین» به روسیه را آغاز کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
ترکیه فروش «گردشگری واکسین» به روسیه را که شامل گشت و گذار و واکسیناسیون با اسپوتنیک وی است، را آغاز کرد. 
به روز سازی واکسین ضد کووید-19 در مرکز گامالیا در جریان دو روز  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
به روز سازی واکسین ضد کووید-19 در مرکز گامالیا در جریان دو روز 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از حریت، ترکیه فروش «گردشگری واکسین» به روسیه را که شامل پروازها، اقامت دو روزه در هوتل چهار ستاره، عکس، واکسیناسیون با اسپوتنیک وی و گشت و گذار است آغاز کرده است. 

هزینه کلی کوپن 1099 یورو است. همچنان مسئولان این شرکت وعده داده اند، که واکسیناسیون در برابر COVID-19 در یکی از کلینیک های مسکو انجام شود. به گفته این روزنامه، این کلینیک حق فروش واکسین را ندارد، اما با این وجود خدمات خارجی را به صورت پولی ارائه می دهد.

در پیام های بازرگانی این شرکت آمده است، که اگر تور خریداری می کنید، ما برای شما تکت دو سفر هواپیما می فروشیم. برای نمونه، اگر نخستین پرواز شما در تاریخ 15 اپریل باشد، تکت سفر دوم در تاریخ 6 می صادر می شود.

در حال حاضر، تنها چهار نفر از ترکیه از این پیشنهاد ویژه کار گرفته اند و همچنین یكی از شهروندان ایتالیا و یك نفر از اردن هستند. بعد از واکسیناسیون، آنها گواهی واکسیناسیون دریافت کردند. در عین حال به آنها پاسپورت واکسیناسیون داده نشد.

مدیر شرکت مسافرتی گفت :"تقاضا آغاز به رشد کرده است. شرکتهایی که مایل به واکسیناسیون پرسنل مدیریت ارشد خود هستند به ما مراجعه می کنند. آنها می خواهند از این روش برای کسانی کار بگیرند که هنوز به نوبت واکسیناسیون نرسیده اند".

به گفته این نشریه، سفرهای مشابه در دبی نیز انجام می شود. "ما چنین تورهایی را ترتیب نمی دهیم، اما شرکت هایی هستند که این کار را انجام می دهند. با این حال، اگر مردی به تنهایی سفر کند ویزا نمی دهند. از او خواسته شده که با همسرش برود".

یادآوری می کنیم، که در ماه مارچ «تورهای واکسین» در مولداوی به میان آمد. آنها همچنین شامل سفر به روسیه - به مسکو یا سن پترزبورگ و همچنین واکسیناسیون با "Sputnik V" هستند. بسته خدمات کامل با قیمت 1190 یورو به فروش می رسد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала