نخست وزیر اتریش از خوبی های «اسپوتنیک وی» برای این کشور خبر داد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر نخست وزیر اتریش از خوبی های «اسپوتنیک وی» برای این کشور خبر داد
نخست وزیر اتریش از خوبی های «اسپوتنیک وی» برای این کشور خبر داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.04.2021
عضو شوید
رئیس دولت اتریش گفت، که کار گیری از واکسین روسی اسپوتنیک وی به نفع این کشور است، زیرا این امر باعث تسریع در آغاز مهلت واکسیناسیون برای همه افراد می شود.
پاناما واکسین اسپوتنیک وی تائید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
پاناما واکسین "اسپوتنیک وی" را تائید کرد

به گزارش اسپوتنیک،  سباستین کورز نخست وزیر اتریش گفت، که بسیاری از نگرانی های دارویی در حال حاضر درباره کمبود واکسین است، که تنها نیمی از حجم مورد توافق اتحادیه اروپا را تأمین می كنند.

اما علی رغم این، نخست وزیر اتریش بر این باور است، که حداقل ظرف صد روز، اولین دور واکسیناسیون برای همه در دسترس خواهد بود، اگر تحویل محموله اسپوتنیک وی را آغاز کنیم. چون روند کار سریعتر به پیش خواهد رفت. 

در ماه مارچ، کورز خاطرنشان کرد، که اتریش و روسیه در مراحل آخر معامله برای خرید محموله های واکسین هستند، اگرچه آژانس دارویی اروپا هنوز این دارو را ثبت نکرده است. این سازمان خاطرنشان می کند که بررسی های لازم ادامه دارد.

با این وجود ، در حال حاضر تهیه واکسین برای کشورهای منتخب اروپایی در حال انجام است. این وضعیت دلیل انتقاد از اتحادیه اروپا توسط نخست وزیر چک ، آندره بابیس شد. وی یادآوری کرد که اتریش در حال مذاکره با روسیه در مورد یک میلیون دوز است، اسلواکی پیش ا زاین دو میلیون دالر خریداری کرده است و جمهوری چک که می خواهد تنها واکسین های تأیید شده را دریافت کند، بازنده است.
در تاریخ 26 مارچ، امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که روسیه و چین در تلاشند تا با استفاده از واکسین کشورهای دیگر را تحت تأثیر قرار دهند، این امر باعث شده است که اروپا با "نوع جدیدی از جنگ جهانی" روبرو شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала