یان هاماکک آماده است واکسین اسپوتنیک وی را تا کشورش همرائی نماید

© Photo / Twitter/Jan Hamáčekیان هاماكك معاون اول صدراعظم جمهوری چک
یان هاماكك معاون اول صدراعظم جمهوری چک  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
یان هاماكك معاون اول صدراعظم جمهوری چک آماده است تا برای اطمینان از عرضه Sputnik V شخصاً به مسکو پرواز کند.

به گزارش اسپوتنیک، معاون اول صدراعظم و سرپرست وزارت خارجه جمهوری چک معتقد است كه زمان آن رسیده است تا بحث ایدئولوژیك درباره واكسن Sputnik V پایان یابد، در حالی كه منتظر تصمیم گیری آژانس اروپایی EMA هستیم ، در صورت لزوم نمی توان كنار رفت. او آماده است تا برای توافق در مورد تجهیزات به مسکو پروازکند.

چک: اسپوتنیک وی روسیه یکی از بهترین واکسن های جهان است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2021
چک: اسپوتنیک وی روسیه یکی از بهترین واکسن های جهان است

وی گفت: "وقت آن رسیده است که بحث ایدئولوژیکی در مورد این که آیا این یک واکسین خوب است (Sputnik V) است یا خیر، توسط EMA تصمیم گیری می شود. لازم است همان راه آلمان را دنبال کنید، با فدراسیون روسیه تماس گرفته و با آن موافقت کنید. "هاماچک" روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: "اگر واکسین تأیید شود، جمهوری چک قادر به تأمین تجهیزات خود خواهد بود. من آماده پرواز به مسکو و توافق در این مورد هستم."

هاماچک خاطرنشان کرد که روند معاینه "Sputnik V" در آژانس دواسازی اروپا (EMA) در حال انجام است و همچنین فعالیت کشورهای مختلف  در درجه اول آلمان و اتریش، در تلاش برای اطمینان از تأمین این واکسین اند که توسط EMA تایید شده است ...

" هاماچک گفت: "تا زمانی که واکسین از مکانیزم صدور گواهینامه عبور کند (در EMA) ، جمهوری چک باید یک توافق نامه آماده با روسیه یا با کارخانه های که واکسین روسی را در اروپا تولید می کنند، داشته باشد ، به طوری که Sputnik V کمبود واکسین های غربی را جبران می کند".

اسپوتنیک وی؛ جمهوری چک نیز از پوتین درخواست واکسین کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2021
اسپوتنیک وی؛ جمهوری چک نیز از پوتین درخواست واکسین کرد

همزمان، معاون نخست وزیر تأکید کرد که "هیچ کس با واکسین غیرمجاز واکسینه نمی کند."

به نوبه خود، رئیس جمهور میلوس ضمان روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بلسک گفت که ، به نظر وی ، تصویب تنظیم کننده ملی برای استفاده از Sputnik V در جمهوری، به الگوی هنگری کافی است. علاوه بر این، زمن گزارش داد كه 47 درصد از شركت كنندگان در نظرسنجی كه اخیراً توسط نسخه MfDNES در پراگ انجام شده است، آمادگی خود را برای واكسین زدن با Sputnik V  اعلام كردند به جای اینكه مدتها منتظر بمانند تا دیگران واكسین شوند.

واکسین Sputnik V تقریباً در 60 کشور با بیش از 1.5 میلیارد نفر جمعیت تایید شده است. Sputnik V از نظر تعداد مصوبات دریافتی از سوی نهادهای نظارتی دولت در سطر دوم جهان قرار دارد. اثر واکسین در 91.6% با انتشار گزارشات در مجله طبی برجسته The Lancet تأیید می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала