کرونا در افغانستان/ ثبت 206 رویداد تازه و مرگ 7 نفر در شبانه‌روز گذشته

© Photo / Ministry of Public Health of Afghanistanبرای مراقبت از بیماران کرونا تیم های صحی سیار ایجاد گردیده است
برای مراقبت از بیماران کرونا تیم های صحی سیار ایجاد گردیده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
عضو شوید
وزارت صحت عامه اعلام کرده که با اضافه شدن 206 بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد این بیماران در کشور، به 59 هزار و 576 تن افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه امروز (‌چهار‌شنبه) اعلام کرد که در شبانه‌ روز گذشته، یک هزار و 877 نمونه مشکوک ویروس کرونا در آزمایشگاه‌های این وزارت در سراسر کشور، تست شده که نتیجه آزمایش 206 تن مثبت بوده است.

محمد قاسم حلیمی، وزیر وزارت حج و اوقاف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.04.2021
تطبیق واکسین ویروس کرونا بالای عالمان دین و پزشکان در کابل به روایت تصویر

وزارت صحت عامه اعلام کرد که با اضافه شدن این تعداد بیمار جدید، شمار مجموعی مبتلایان به بیماری‌ کووید19 در سراسر کشور، به 59 هزار و 576 تن رسیده است.

هم‌چنین وزارت صحت عامه اعلام کرده که در ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار مبتلا به کرونا فوت کرده و اکنون، شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در کشور، دو هزار و 618 تن رسیده است.

این وزارت اضافه کرده که در شبانه روز گذشته، 180 بیمار مبتلا به کرونا در کشور بهبود یافته و اکنون شمار بهبودیافتگان به 52 هزار و 976 تن رسیده است.

این در حالی است که وزارت صحت عامه می‌گوید افغانستان با موج سوم کرونا مواجه است که این موج، به مراتب خطرناک‌تر از موج‌های اول و دوم این ویروس است.

با شیوع نوع جهش یافته خطرناک کرونا در هند نگرانی از شیوع در افغانستان نیز وجود دارد. وزارت خارجه از شهروندان کشور خواسته که از سفر غیر ضروری به هند خودداری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала