شناسایی چندین هزار ابتلا به کرونا در هند به بازار جهانی نفت ضربه زد

© Fotolia / marrakeshhویروس کرونا در هند به بازار جهانی نفت ضربه زد
ویروس کرونا در هند به بازار جهانی نفت ضربه زد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
تحلیلگر گروه آی‌ان‌جی تاکید دارد که انتظار می‌رود در ماه مه شاهد کاهش بیشتر تقاضای سوخت باشیم.

به گزارش اسپوتنیک، ناظران در بازار نفت می‌گویند که بعد از ظهر امروز دوشنبه (3 می)، قیمت جهانی نفت کاهش داشته است. در حال که بازارها چشم انداز تقاضای جهانی مواد اولیه را از نظر با توجه به شناسایی چندین هزار نفر ابتلا به کرونا در هند، ارزیابی می‌کنند.

از ساعت 02:54 بعد از ظهر به وقت کابل، معاملات آتی جولای مخلوط برنت دریای شمال با کاهش 0.49 درصد، به 66.43 دالر هر بشکه، و هزینه معاملات آتی جون با 0.25 درصد کاهش به 63.32 دالر هر بشکه رسید.

افت قیمت نفت خام در بازار جهانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
افت قیمت نفت خام در بازار جهانی

وارن پترسون، تحلیلگر گروه آی‌ان‌جی به وال استریت ژورنال می گوید: "با توجه به پیش بینی‌ها در خصوص ویروس کرونا، در هند هنوز کرونا اوج نگرفته است، انتظار می‌رود در ماه می شاهد کاهش بیشتر تقاضای سوخت باشیم".

گفتنی است بیماری کووید-19 نخستین بار در دسمبر 2019 در شهر ووهان، مرکز ولایت هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در سراسر جهان تبدیل به پاندمی شد.

سازمان جهانی صحت در تاریخ 11 ماه مارچ سال گذشته اعلام کرد که کووید-19 به یک بیماری همه‌گیر در سطح جهان تبدیل شده است.

هند پس از ایالات متحده امریکا دومین کشور جهان است که بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا را دارد، براساس آمارهای وزارت صحت این کشور شمار مبتلایان به کرونا امروز دوشنبه (3 می)، در هند با ثبت 368 هزار و 147 مورد دیگر طی شبانه‌روز گذشته به بیش از 20 میلیون نفر افزایش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала