واکسین جدید "Sputnik Light" در روسیه راجستر شد

© Sputnik / Igor Zarembo  /  مراجعه به بانک تصاویر واکسین اسپوتنیک لایت
واکسین اسپوتنیک لایت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
متخصصین کنگره جهانی واکسین 2021 بهترین واکسین ویروس کرونا را نام بردند. اطلاعات مربوطه در وب سایت اختصاص داده شده به این رویداد آورده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت واکسین Sputnik Light تک جزئی را ثبت کرده است. توسعه دهندگان ادعا می کنند که یک تزریق آن برای پاسخ ایمنی قوی کافی است.

پوتین: واکسین لایت آماده راجستر است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
پوتین: "واکسین لایت" آماده راجستر است

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه خبر داده است  که اثر از بیست و هشتمین روز پس از دریافت واکسیناسیون 79.4% بود. میزان کارایی در حدود 80% بیش از میزان اثر بخشی بسیاری از واکسین ها است که به دو تزریق نیاز دارند."

این بنیاد تصریح کرد که محاسبه اثربخشی بر اساس گزارشات روس ها انجام شده است که فقط یک دوز اسپوتنیک به عنوان بخشی از برنامه واکسیناسیون غیرنظامیان انبوه از 5 دسامبر 2020 تا 15 اپریل 2021 دریافت کرده اند.

قبلاً سرگئی سابیانین، شهردار مسکو اعلام کرده بود که آزمایشات بین‌المللی کلینیکی واکسین اسپوتنیک لایت گردیده است. شهردار مسکو گفته است: "آزمایشات کلینیکی بین‌المللی واکسین «اسپوتنیک لایت» را امروز آغاز می‌کنیم. این واکسین جدید در موسسه «گامالیا» و با هدف از بین بردن اشکالات اصلی »اسپوتنیک وی« تولید شده است.

آقای سابیانین، گفته است که برای واکسیناسیون یکبار رفتن به شفاخانه نیاز است، یک هفته بعد ایمنی بدن شروع می‌شود و حدود چهار هفته بعد، به حد اکثر خود می‌رسد.

وی افزوده است که در این آزمایشات حدود 6 هزار نفر از روسیه و امارات اشتراک خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала