نوع جدید ویروس کرونا در هند به نام "دلتا پلاس"

© REUTERS / SIVARAM Vنوع جدید ویروس کرونا در هند به نام "دلتا پلاس"
نوع جدید ویروس کرونا در هند به نام دلتا پلاس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
حدود 20 مورد عفونت با سویه جدید ویروس کرونا با نام "دلتا پلاس"، در بمبئی نو، پالگار و راتناگیری به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، داکتر لاهانا، رئیس مرکز آموزش و تحقیقات صحی اعلام کرده است که نمونه های بیشتری از این نوع کرونا را برای تجزیه و تحلیل ارسال کرده اند و منتظر نتایج گزارش هستند.

از موج سوم ویروس کرونا در هند گریزی نیست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2021
از موج سوم ویروس کرونا در هند گریزی نیست

پنج مورد عفونت با سویه جدید در شهر راتناگیری شناسایی شد که دو مورد از بیماران آلوده، هیچ علائمی نداشتند. مقامات برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، مناطقی که جهش در آنها شناسایی شده، قرنطینه ایجاد کرده اند.
این نوع کرونا (دلتا)، سال گذشته در ماه اکتوبر در ایالت ماهاراشترا هند کشف شد که در ادامه در بسیاری از کشورها نیز به ثبت رسید.
دانشمندان سه زیرگونه از این سویه را کشف کرده اند B.1.617.1 ، B.1.617.2 و B.1.617.3. گونه جدید با وجود جهش K417N در پروتئین سنبله متمایز می شود که می تواند فعالیت آنتی بادی ها را در افراد بیمار و واکسینه شده کاهش دهد.
یادآوری می کنیم، که هند از نظر شمار بیماران کرونایی در ردیف دوم جهان باقی مانده است. طبق آخرین داده های وزارت بهداشت این کشور، از مارچ سال گذشته، زمانی که ویروس کرونا در این کشور آغاز شد، تعداد کل افراد آلوده به ویروس کرونا در هند بیش از 29.8 میلیون نفر بوده است، بیش از 28.7 میلیون نفر بهبود یافته اند ، بیش از 386 نفر هزار نفر جان باخته اند و تعداد افرادی که تحت درمان هستند 729 هزار نفر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала