Sputnik V شما را از هر نوع ویروس کرونا بجات میدهد

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر Sputnik Vشما را از هر نوع ویروس کرونا بجات میدهد
 Sputnik Vشما را از هر نوع ویروس کرونا بجات میدهد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
مدیر مركز تحقیقات اپیدمیولوژی و میكروبیولوژی گامالیای روسیه گفت: واكسین Sputnik V از همه گونه های ویروس کرونا محافظت می كند.

گانزبورگ مدیر مركز تحقیقات اپیدمیولوژی و میكروبیولوژی گامالیای در برنامه اخبار هفته کانال تلویزیونی "روسیه -1" گفت: "آنتی بادی های که در نتیجه استفاده از Sputnik V به دست می آیند، در برابر تمام سویه های شناخته شده فعلی، از بریتانیا گرفته تا سویهDelta ، سویه هند محافظت می کنند".

روسیه انتظار دارد که اتحادیه اروپا تا دو ماه دیگر اسپوتنیک وی را ثبت کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2021
روسیه انتظار دارد که اتحادیه اروپا تا دو ماه دیگر اسپوتنیک وی را ثبت کند

یازدهم ماه اگست ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه از ثبت اولین واکسین کرونای جهان در روسیه خبر داد. این واکسین که «اسپوتنیک وی» نام گذاری شده است، توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی «گامالی» با حمایت صندوق سرمایه‌گذاری های مستقیم روسیه تولید شده است. «اسپوتنیک وی» تاکنون از سوی بیش از 60 کشور جهان مورد تایید قرار گرفته است و به لحاظ شمار تاییدها از سوی نهادهای تنظیم کننده دارویی کشورها جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. پیشتر صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه و مرکز گامالی اعلام کردند، بر اساس بررسی داده های بدست آمده از وضعیت حدود 4 میلیون شهروند روس واکسین شده با واکسین «اسپوتنیک وی»، اثربخشی این واکسن معادل 97.6 درصد می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала