واکسیناسیون مجدد در مقابل کرونا حتمی است

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رییس جمهور روسیه
دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رییس جمهور روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2021
عضو شوید
دیمیتری پسکوف: واکسیناسیون مجدد شهروندان از ویروس کرونا برای اطمینان از امنیت عمومی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پیسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اظهار داشته است: "شما می دانید که هر شخص شخصاً پویایی متفاوتی با آنتی بادی دارد، اما با این همه، واکسیناسیون مجدد اجتناب ناپذیر است - نه تنها واکسیناسیون ، بلکه واکسیناسیون مجدد نیز برای کسانی که می خواهند از خود محافظت کنند، بستگان، عزیزان و کسانی که موظف به محافظت از همه کسانی هستند که او را احاطه کرده است، ضروری است. "

تولید مشترک واکسین کرونای روسیه در صربستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
تولید مشترک واکسین کرونای روسیه در صربستان

پیش از این گزارش شده بود که پسکوف اوضاع ویروس کرونا در روسیه را وخیم ارزیابی کرده است.

به گفته وی، "وضع صحی ناشی از کرونا در کشور هنوز خوب نیست."

قبلاً الكساندر گینتسبورگ در مورد توسعه تکنالوژی با دانشمندان صحبت كرده گفته بود كه به شما اجازه می دهد واكسین ویروس کرونا را در مدت كوتاه هنگام جهش های جدید را احیا کند.

وی خاطرنشان کرد که متخصصان این مرکز در حال ایجاد دو تکنالوژی از این دست هستند. به گفته وی، یکی از آنها قبلاً بر اساس ناقلین آدنو ویروسی ساخته شده است.

گونزبورگ گفت: "به معنای واقعی کلمه در طی یک روز ، توالی جدیدی سنتز می شود و روز بعد آن را در بردار مورد استفاده قرار می دهد ، و عملاً شما ساختاری با مهندسی جینیتیک دارید که به شما امکان می دهد از آن به مثابه یک واکسین استفاده کنید."

وی تصریح کرد که به اساس تجربه جهانی نمونه های وجود دارد که دانشمندان اجازه داشتند آزمایشاتی را روی گروپ تا 100 نفر انجام دهند. حالا به شما اجازه می دهد واكسین ویروس کرونا را در مدت كوتاه هنگام احیا كنید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала