هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به ظهور گونه‌های جدید ویروس کرونا

© Photo / Public domain / CDC / Alissa Eckert, MS; Dan Higgins, MAM هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به ظهور گونه‌های جدید ویروس کرونا
 هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به ظهور گونه‌های جدید ویروس کرونا   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.06.2021
عضو شوید
سازمان بهداشت جهانی: سویه های جدید و نگران کننده ویروس کرونا در حال ظهور و گسترش در سراسر جهان می باشند.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده دفتر اروپایی سازمان بهداشت جهانی (WHO)، هشدار داده و گفت که سویه های جدید و نگران کننده ویروس کرونا در حال ظهور و گسترش در سراسر جهان می باشند.

پیشنهاد ترامپ: امریکایی‌هایی مصاب به کرونا را به گوانتامو بفرستیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2021
پیشنهاد ترامپ: امریکایی‌هایی مصاب به کرونا را به گوانتامو بفرستیم

این سازمان خاطرنشان کرد که در این زمینه، اطمینان از واکسیناسیون گروههای دارای اولویت و همچنین رعایت کلیه اقدامات لازم برای مهار ویروس کرونا ضروری است. به گفته وی در همین حال، اگر ویروس کرونا مهار نشود، می تواند منجر به جهش موارد جدید در سراسر منطقه اروپا شود.

وی گفت: "ما درک می کنیم که مردم از این همه گیری خسته شده اند، اما ما نباید مراقب خود را از دست بدهیم زیرا هنوز بیماری تمام نشده است. هر یک از ما باید با استفاده از موفقیت های به دست آمده تاکنون به مشارکت خود در زمینه ادامه دهیم".  

پیش از این، سازمان اعلام کرده بود که ویروس کرونا گونه هندی ، که نوع دلتا یا B.1.617 نامیده می شود ، احتمالاً در جهان مسلط خواهد شد. همچنین گزارش شده است که این نوع ویروس می تواند با چهار علائم خطرناک جدید مانند اسهال، کم شنوایی، ناراحتی شدید معده و لخته شدن خون بروز کند که منجر به گانگرن خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала