ویروس کرونا در بدن یک زن روس 318 روز زندگی کرد

© Depositphotos.com / Ralwelویروس کرونا در بدن یک زن روس 318 روز زندگی کرد
ویروس کرونا در بدن یک زن روس 318 روز زندگی کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
عضو شوید
در بدن یک بیمار کرونایی در روسیه ویروس کرونا 318 روز زنده ماند. 

افراد مبتلا به آلبینیسم قربانی اصلی ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2021
افراد مبتلا به آلبینیسم قربانی اصلی ویروس کرونا
به گزارش اسپوتنیک، پروفیسور گریگوری بازیکین دکتر علوم زیستی روسیه در صفحه فیسبوکش نوشت، که یک مورد منحصر به فرد از یک بیمار روس تشخیص داده شده است، که در بدن وی ویروس کرونا رکورد زد و 318 روز زنده ماند.

وی نوشته است: برای بیشتر افراد، کووید یک بیماری حاد است که بیش از چند هفته طول نمی کشد. اما این اتفاق کم می افتد، که ویروس کرونا در حالی که در حال تکامل است، به مدت طولانی تری در بدن فرد تکثیر می شود. این اتفاق زمانی می افتد که اگر به دلایلی سیستم دفاعی فرد سرکوب شده باشد. طبق اطلاعات وی ، پرونده این زن روسی یک رکورد جهانی را به جا گذاشته است. 
به گفته وی، در این مدت ویروس در بدن بیمار تقریباً دو برابر سریعتر تکامل یافته است، در حالی که بیمار پادتنی ترشح نکرده بود. همکاران ویروس شناس اظهار داشتند که تکامل ویروس "در این بیمار، فرار پپتیدهای ویروسی از ایمنی سلول T همراه است".
در اظهار نظرهای ارسال شده، اوکسانا استنویچ ، متخصص بیماری های عفونی توضیح داد، که ما درباره یک بیمار سرطانی 40-50 ساله صحبت می کنیم (سن دقیق برای حفظ اسرار پزشکی مشخص نشده است). در نهایت با کمک درمان های ویژه، پزشکان موفق به درمان بیمار شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала