گزارش بی‌نتیجه‌ از منشا کرونا به بایدن ارائه شد

© REUTERS / Phil Nobleکرونا
کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.08.2021
عضو شوید
 یه نشریه آمریکایی به نقل از منابع مطلع گزارش داده است، سازمان اطلاعات آمریکا گزارشی بی نتیجه درباره منشا کرونا به بایدن ارائه کرده است.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Washington Postسرویس‌های اطلاعاتی آمریکا‌ بدون اجماع نظر گزارش خود را درباره منشا ویروس کرونا به رئیس‌جمهوری امریکا ارائه دادند.

انتی‌بادی ضد هر نوع ویروس کرونا کشف شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
انتی‌بادی ضد هر نوع ویروس کرونا کشف شد

این نشریه با استناد از دو تن از مقام‌های آمریکایی نوشت، هنوز در این گزارش ارائه شده به جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از سوی اطلاعات این کشور مشخص نیست که آیا این ویروس آنطور که روند طبیعی انتقال وجود دارد، از حیوان به انسان منتقل شده یا از لابراتواری در چین نشت کرده است.

در ادامه گزارش روزنامه واشنگتن پست همچنین آمده، مقام‌های اطلاعاتی آمریکا درباره این مساله به اجماع نظر دست پیدا نکرده‌اند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعاتی بهترین گزینه برای حل پرونده کرونا نیستند، زیرا تعیین منشا ویروس کرونا در وهله نخست در حوزه تخصص دانشمندان علوم پزشکی است نه افسران اطلاعاتی.

بایدن از آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا سه ماه پیش خواسته بود تا گزارشی را درباره منشا ویروس کرونا تهیه کنند تا این کشور به نتیجه ای موثر درباره این بیماری ویروسی دست پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала