مشاهده آلودگی در واکسن‌های مدرنای جاپان

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOL مشاهده آلودگی در واکسن‌های مدرنای جاپان
 مشاهده آلودگی در واکسن‌های مدرنای جاپان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
وزیر بهداشت جاپان اعلام کرد به احتمال زیاد آلودگی موجود در واکسن های مدرنای توزیع شده در ولایت جنوبی اوکیناوا در هنگام تماس سرنگ‌های آلوده با ویال‌های واکسن ایجاد شده‌ است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، رسانه‌های ملی این جاپان اعلام کردند: پس از مشاهده مواردی از آلودگی های موجود در ویال‌ها و سرنگ‌های واکسن مدرنا در محموله‌های تحویل شده به مراکز بهداشتی این کشور، تزریق این واکسن از روز یکشنبه (دو روز قبل) در اوکیناوا متوقف شد.

تزریق محلول  آب نمک به جای واکسن کرونا به هزاران نفر در هند    - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
تزریق محلول " آب نمک" به جای واکسن کرونا به هزاران نفر در هند

وزارت بهداشت جاپان اعلام کرد: سوزن سرنگ ها احتمالا به درستی وارد ویال ها نشده و در نتیجه، درپوش لاستیکی ویال را شکسته و باعث نشت آلودگی از سرنگ به داخل شیشه ویال شده است.

نوریهیسا تامورا، وزیر بهداشت جاپان در جمع خبرنگاران گفت: دلیل آلودگی واکسن ها هرچه که بوده، شنیده ایم که هیچگونه مشکل ایمنی یا مشکلات احتمالی دیگر ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: ما همچنان به جمع آوری اطلاعات و ارائه گزارش در این زمینه ادامه می دهیم.

بر اساس گزارشات، در حال حاضر جاپان با بزرگترین موج شیوع کووید ۱۹ در تمام طول همه گیری این ویروس مواجه است که ناشی از سویه بسیار مسری دلتا است.

روند واکسیناسیون در این کشور با تاخیر در دریافت واکسن های وارداتی و کشف آلاینده ها در سه دسته از دزهای واکسن مدرنا با کاهش طی هفته گذشته مواجه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала