امارات واکسن روسی "اسپوتنیک لایت" را تأیید کرد

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر امارات استفاده از واکسن روسی "اسپوتنیک لایت" را تأیید کرد
امارات استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک لایت را تأیید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) اعلام کرد امارات متحده عربی واکسن یک بخشی روسی اسپوتنیک لایت را ثبت کرده است.
 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اطلاعیه منتشره در حساب کاربری واکسن اسپوتنیک وی در توییتر، امارات متحده عربی واکسن "تک دوز"روسی اسپوتنیک لایت را ثبت کرده است.
در بیانیه این نهاد آمده است: «امارات متحده عربی استفاده از واکسن "تک دوز" اسپوتنیک لایت، اولین بخش اسپوتنیک وی  را به عنوان یک واکسن مستقل تایید کرده است. امارات همچنین اسپوتنیک لایت را به عنوان واکسن تقویت کننده تایید کرده است».
واکسین اسپوتنیک لایت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2021
روسیه چهارمین واکسین خود "اسپوتنیک لایت" را مورد عرضه قرار داد
بیانیه می‌افزاید: «تعداد هرچه بیشتری از کشورها اسپوتنیک لایت را در رابطه با ایجاد مصونیت رو به افزایش در طول مدت پس از واکسیناسیون واکسن تقویت کننده ایده آل می دانند».
"اسپوتنیک لایت" در حال حاضر نه تنها به طور مستقل مورد استفاده قرار می گیردبلکه در ترکیب با واکسن های ساخت های تولید کنندگان دیگر نیز مورد مطالعه قرار می گیرد.
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه برای اولین بار در جهان به همکاری با سایر تولیدکنندگان ساخت این واکسن را آغاز کرد تا به طور مشترک در مورد ترکیب اولین جزء واکسن اسپوتنیک وی با واکسن های خارجی تحقیق شود.
مراحل اول و دوم آزمایش بالینی واکسن ضدکرونای «اسپوتنیک لایت» در اوایل ماه جنوری سال جاری میلادی با مجوز رسمی وزارت بهداشت روسیه آغاز شد و مرکز ویروس شناسی گامالیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه، این آزمایش‌ها را برعهده داشت.
کریل دمیتریف رییس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (دست اندر کار تامین مالی طرح تولید واکسن اسپوتنیک وی) پیشتر اعلام کرده بود که اسپوتنیک لایت نوع جدید واکسن اسپوتنیک وی بیشتر به کشورهای دیگر عرضه خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала